تلفن همراه

گجت

July 3, 2021
11:46 شنبه، 12ام تیرماه 1400
کد خبر: 125957

قیمت سامسونگ گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک افشا شد

 
سامسونگ در همین تابستان از جدیدترین ساعت هوشمندش در دو مدل و با رابط کاربری One UI Watch رونمایی می‌کند. حالا شاهد افشای قیمت گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک هستیم.
 
کره‌ای‌ها می‌خواهند دو نسخه از ساعت هوشمند جدیدشان را روانه بازار کنند که نه تنها از طراحی متفاوتی بهره می‌برند، بلکه قیمت آن‌ها هم با یکدیگر فرق می‌کند. گلکسی واچ ۴ استاندارد که حاشیه چرخان ندارد، در دو نسخه با ابعاد ۴۰ و ۴۴ میلی‌متر از راه می‌رسد.
 
قیمت گلکسی واچ ۴ با ابعاد ۴۰ میلی‌متر در محدوده ۳۵۰ تا ۳۷۰ یورو قرار می‌گیرد و مدل بزرگتر قیمتی در محدوده ۳۸۰ تا ۴۰۰ یورو دارد. این ساعت هوشمند در هردو نسخه با رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، سبز و طلایی به فروش می‌رسد.
 
 
سامسونگ در کنار نسخه استاندارد، مدل کلاسیک ساعت هوشمندش را هم وارد بازار خواهد کرد که از حاشیه چرخان بهره می‌برد. این محصول نسبت به برادرش ابعاد بزرگتری خواهد داشت و البته با قیمت بالاتری هم فروخته خواهد شد.
 
گلکسی واچ ۴ کلاسیک در نسخه‌های ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری از راه می‌رسد که مدل اول قیمتی در محدوده ۴۷۰ تا ۵۰۰ یورو خواهد داشت. اگر کاربران به دنبال خرید مدل ۴۶ میلی‌متری این ساعت هوشمند سامسونگ باشند، باید قیمتی در حدود ۵۰۰ تا ۵۳۰ یورو به سازنده‌اش پرداخت کنند. مدل کلاسیک تنها در رنگ مشکی و نقره‌ای به فروش می‌رسد.
 
 
به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها برای مدل بزرگتر ساعت هوشمند جدیدشان که از نمایشگر بزرگتر و باتری حجیم‌تر بهره می‌برد، ۳۰ یورو هزینه بیشتری از کاربران طلب می‌کنند که در مقایسه با گذشته تفاوتی ندارد. برای مثال گلکسی واچ ۴۱ میلی‌متری قیمتی برابر ۴۳۰ یورو دارد و قیمت مدل ۴۵ میلی‌متری‌اش به ۴۶۰ یورو می‌رسد.
 
سامسونگ در کنار ساعت‌های هوشمند جدیدش، از ایرباد بی‌سیم تازه به نام گلکسی بادز ۲ هم رونمایی خواهد کرد که طبق گزارشی در گذشته قیمتی در محدوده ۱۵۰ تا ۱۷۰ یورو خواهد داشت. البته گزارش جدید قیمت این هدفون را ۱۸۰ تا ۲۰۰ یورو اعلام کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.