اپراتورها

تلفن همراه

July 5, 2021
11:04 دوشنبه، 14ام تیرماه 1400
کد خبر: 126033

افزایش چشم‌گیر رضایتمندی مشترکین سازمانی مخابرات از خدمات سرویس نورونتا

بر اساس گزارش های رسمی سامانۀ CRM شرکت مخابرات ایران در سه ماهۀ نخست 1400، استقبال مشتریان مهم تجاری و سازمانی از خدمات نورونتا که دارای قرارداد تضمین سطح کیفی سرویس یا اختصاراً SLA هستند، رشد مستمر و قابل توجهی را نشان می دهد.
 
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، شبکه "نورونتا"  به عنوان یکی از سرویسهای ارتباطات سازمانی شرکت مخابرات ایران  دارای تضمین کیفیت SLA است که یکی از مهم ترین شاخص های رضایتمندی مشتریان به ویژه برای مشتریان سازمانی و تجاری می باشد.
 
بر اساس این گزارش، سرویس نورونتا به عنوان یک سرویس ویژه سازمانی در سبد محصولات شرکت مخابرات ایران به مشتریان سازمانی و مهم کشور ارائه می شود و در این مدت توانسته رضایتمندی بالای مشتریان را در حوزه کیفیت و پاسخگویی کسب نماید و جزء صد محصول برتر مشتری مدار کشور به تائید وزارت صمت قرار گرفته است.
 
افزایش رویکرد و رغبت مشتریان سازمانی به استفاده از خدمات اختصاصی و دارای SLA، برای ایجاد لینک های زیرساخت شبکۀ خود، علیرغم قیمت بیشتر، حاکی از ارتقاء استنباط سنتی هزینه محور مدیریت حاکم سازمان ها به یک برداشت نتیجه گرایانه مبتنی بر هزینه/کارکرد است که در نهایت خدمات بسیار بهتر و باکیفیت تری را به مشتریان سازمانی مخابرات ارائه می دهد.
 
نکته قابل ملاحظه دیگر ، گزارش عملکرد سه ماهه نخست سال 1400 شبکه "نورونتا" به عنوان یکی از سرویسهای ارتباطات سازمانی شرکت مخابرات ایران است.
 
 بر اساس این گزارش، گزارش عملکرد شبکه نورونتا در حوزه های توسعه سرویس و نگهداری در فصل بهار حاکی از افزایش پهنای باند مصرفی در سه ماهه نخست سال جاری این شبکه به میزان 1507 مگابیت بوده و نشان از پایداری سرویس نورونتا در این دوره به میزان 99.98% به صورت انتها به انتها در همه ارتباطات نورونتا است.
 
همچنین، با توجه به تلاش دائمی تیم نورونتا برای افزایش کیفیت پارامترهای فنی و پشتیبانی کلیه سرویس های خود، به ویژه سرویسهای سازمانی و تجاری، این شرکت گزارش عملکرد فصلی شبکه نورونتا را بطور منظم و هر سه ماه یکبار در اختیار کاربران خود قرار می دهد.
 
نتایج گزارش عملکرد با نظرسنجی های رسمی در مورد میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات متعدد شرکت مخابرات که در آن نورونتا از بیشترین رضایت برخوردار شد، مطابقت دارد.
 
لازم به ذکر است شبکۀ نورونتای شرکت مخابرات ایران لوح زرین و گواهینامۀ نوآوری محصول برتر ایرانی (سال 97) و گواهی یک صد برند برتر کشور در سال 99 را نیز در کارنامۀ خود دارد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.