تلفن همراه

گوشی

July 7, 2021
17:11 چهارشنبه، 16ام تیرماه 1400
کد خبر: 126149

سامسونگ نسخه‌های ریفربیشد سری گلکسی اس 20 را به بازار عرضه کرد

 
مقام‌های سامسونگ رسما تأیید کردند که نسخه‌های ریفربیشد سری گلکسی اس 20 را با قیمت ابتدایی ۲۵۰ دلار وارد بازار کرده‌اند.
 
در حال حاضر می‌توان محصولات مختلفی را در بازار خریداری کرد؛ از گوشی‌هایی با سخت‌افزار پایین‌رده تا پرچم‌دارانی که از جنبه‌های مختلف دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند. درواقع کاربران می‌توانند از محصولی با استفاده‌ی روزمره تا تلفن هوشمندی ساخته‌شده برای تجربه‌ی هرچه بهتر بازی‌ موبایل، حق خرید داشته باشند.
 
در این بین، فرصت‌هایی به وجود می‌آید که بتوان محصولات گران‌قیمت با مشخصات سخت‌افزاری بالارده را با قیمت به‌مراتب ارزان‌تر خریداری کرد. درواقع در کنار پیشنهادهای شگفت‌انگیز با تخفیف‌های قابل توجهی که خرده‌فروشی‌ها ارائه می‌دهند، نسخه‌هایی از گوشی‌های هوشمند وجود دارد که به‌صورت ریفربیشد به بازار عرضه می‌شوند. این نسخه‌ها درواقع مدل‌هایی از گوشی‌های هوشمند هستند که به هر دلیلی به شرکت سازنده یا نمایندگی‌ها مرجوع  و پس از برطرف شدن ایرادات آن، بار دیگر به بازار عرضه می‌شود.
 
AndroidCentral در گزارشی اشاره دارد که سامسونگ اخیرا دست به چنین اقدامی زده و مدل‌های ریفربیشد سری گلکسی اس ۲۰ را به بازارهای مختلف عرضه کرده است . البته انتظار می‌رود نسخه‌ی ریفربیشد گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی S20 FE نیز به جمع این محصولات اضافه شود.
 
نسخه‌های ریفربیشد از جنبه‌های مختلف مورد بررسی مهندسان سامسونگ قرار گرفته‌اند که شامل بررسی تمامی اجزای سخت‌افزاری و همچنین آزمایش عملکرد نرم‌افزاری دستگاه می‌شود. چنین محصولاتی به دلیل ارزان‌تر بودن، برای کاربرانی مناسب هستند که نمی‌خواهند هزینه‌ی بسیاری صرف خرید گوشی هوشمند با سخت‌افزار بالارده کنند.
 
در گزارش به قیمت مدل‌های مختلف سری گلکسی اس ۲۰ نیز اشاره شده است و اگر کاربری بخواهد نسخه‌ی ریفربیشد سری گلکسی اس ۲۰ را تهیه کند، برای مدل استاندارد با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت باید ۲۵۰ دلار هزینه کند. مدل ریفربیشد گلکسی اس ۲۰ پلاس ۳۵۰ دلار و مدل گلکسی اس ۲۰ اولترا ۵۵۰ دلار قیمت دارد. چنین فرصتی در حالتی برای علاقه‌مندان فراهم شده است که نسخه‌ی استاندارد سری گلکسی اس ۲۰ به‌تنهایی ۶۵۰ دلار قیمت دارد و برای خرید مدل گلکسی اس ۲۰ اولترا باید ۱۳۹۹ دلار هزینه شود.
 
PhoneArena تصویری از صفحه‌ی فروشگاه سامسونگ منتشر کرده است و اطلاعات مرتبط با نسخه‌های ریفربیشد سری گلکسی اس ۲۰ را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. این نسخه‌ها از نظر مشخصات سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری تفاوتی با مدل‌های اصلی ندارند و از همان کیفیت ساخت برخوردار هستند. علاقه‌مندان می‌توانند نسخه‌های ریفربیشد محصولاتی مانند گلکسی نوت ۱۰ پلاس، گلکسی اس ۱۰ پلاس، گلکسی اس ۱۰، گلکسی S10e، گلکسی نوت ۹ و گلکسی اس ۹ را نیز خریداری کنند.
 
نظر شما کاربران زومیت چیست؟ آیا علاقه‌مند به خرید نسخه‌های ریفربیشد سری گلکسی اس ۲۰ هستید؟ نظر خود را با اعضای دیگر زومیت در میان بگذارید و دلایل خرید یا نخریدن نسخه‌ی ریفربیشد محصول دلخواهتان را بیان کنید. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.