تلفن همراه

گوشی

July 8, 2021
12:41 پنجشنبه، 17ام تیرماه 1400
کد خبر: 126161

رندر جدید گلکسی S21 FE طراحی آن را از تمام زوایا نشان می‌دهد

 
 
رندر جدیدی از گلکسی S21 FE سامسونگ به اشتراک گذاشنه شده که طراحی ظاهری آن را به صورت ۳۶۰ درجه و در تمام زوایای ممکن نشان می‌دهد.
 
«ایوان بلس» افشاگر معروف حوزه تکنولوژی این رندر را در حساب توییتر خود منتشر کرده است و برخلاف بیشتر مواردی که افشا می‌شود، اکنون با یک مدل سه‌بعدی در حال چرخش مواجه هستیم که گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ را در زاویه ۳۶۰ درجه نشان می‌دهد.
 
 
طراحی احتمالی این گوشی در این رندر با مواردی که پیش از این توسط خود بلس گزارش شده بود مطابقت دارد. در گزارش‌های قبلی و رندر ارائه شده، این دستگاه از طراحی مشابه «گلکسی S21» برخوردار است و فقط ماژول دوربین پشت گلکسی S21 FE به جای اینکه یک واحد جداگانه باشد، در پنل پشتی ادغام شده است. به صورت کلی اهمیت رندر جدید در این است که طراحی نسخه فن ادیشن گلکسی S21 را از تمام زوایای ممکن به تصویر می‌کشد.
 
نسخه قبلی این گوشی یعنی گلکسی S20 FE مهر ماه سال گذشته به بازار عرضه شد اما شنیده می‌شود که S21 FE به دلیل شایعات به وجود آمده حول محور عدم عرضه گوشی گلکسی نوت ۲۱ سامسونگ، امسال زودتر وارد بازار خواهد شد.
 
با توجه به اینکه گوشی‌های سری نوت سامسونگ به طور معمول در مرداد ماه از راه می‌رسند، انتظار می‌رود سامسونگ در همین بازه زمانی گلکسی S21 FE را معرفی کند. رویداد آنپکد سامسونگ در تاریخ ۲۰ مرداد برگزار خواهد شد که گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ در آن معرفی خواهند شد و انتظار می‌رود این گوشی نیز در این رویداد حضور داشته باشد.
 
با این حال سامسونگ ممکن است زمان عرضه گوشی S21 FE را به تاریخ دیگری موکول کند چرا که شایعات حاکی از آن است که مشکل جهانی کمبود تراشه، این شرکت را مجبور به انجام چنین کاری تا اواخر سال جاری کرده است. بنابراین باید منتظر رویداد آنپکد سامسونگ بمانیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.