اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

July 10, 2021
14:14 شنبه، 19ام تیرماه 1400
کد خبر: 126206

توییتر علت رد درخواست تیک آبی را دقیق‌تر به کاربران توضیح می‌دهد

 
از حالا به بعد وقتی توییتر درخواست دریافت تیک آبی شما را رد کند، در پاسخ علت دقیق این اتفاق به اطلاع‌تان می‌رسد. توییتر اخیرا اعلام کرده که می‌خواهد این اطلاعات را در اختیار کاربران قرار دهد تا افراد بدانند چرا درخواست‌شان رد شده است.
 
توییتر به‌تازگی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بازخورد کاربران را شنیده و می‌داند که افراد دوست دارند بدانند چرا درخواست دریافت تیک آبی آن‌ها رد شده است. این شرکت می‌گوید حالا در ایمیلی که به کاربران می‌فرستد، به آن‌ها می‌گوید چه معیاری نداشته‌اند و همین باعث شده تیک آبی نگیرند.
 
این اطلاعیه در شرایطی منتشر می‌شود که توییتر پس از حدود ۴ سال بالاخره از ماه مه دوباره دریافت درخواست‌های تیک آبی را آغاز کرد. البته این سیستم پس از بازگشایی مجدد دوباره برای مدت کوتاهی از دسترس خارج شد، اما حالا دوباره به‌صورت محدود پذیرای درخواست‌های کاربران است. این شبکه اجتماعی حالا به دولت‌ها، شرکت‌ها، برندها، سازمان‌ها، خبرگزاری‌ها، خبرنگاران، فعالان حوزه سرگرمی، ورزش و سایر چهره‌های تاثیرگذار تیک آبی می‌دهد.
 
این شرکت در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده که آرام آرام دسترسی عموم کاربران را برای درخواست تیک آبی فعال می‌کند تا از هجوم سیل عظیم درخواست‌ها جلوگیری کند. این شرکت در عین حال در تلاش است تا کل این پروسه را شفاف‌تر کند و اطلاعات بیشتری در ایمیل رد درخواست‌ها ارائه کند.
 
«بی برن»، مدیر محصول تاییدیه‌های توییتر می‌گوید: «می‌دانیم که ایمیل‌های عمومی رد درخواست تا چه اندازه برای مردم گیج‌کننده و آزاردهنده‌اند. بنابراین ارائه اطلاعات دقیق‌تر درباره مؤلفه‌های اثرگذار در تصمیم‌گیری برای ارائه تاییدیه در این ایمیل‌ها اولویت اصلی تیم ما بوده است.»
 
توییتر همچنین در نظر دارد که راهنماهای صریح‌تری را در فرم درخواست تیک آبی قرار دهد و با گوش دادن به بازخوردهای کاربران این فرآیند را بیش از پیش بهینه‌سازی کند. این شرکت در انتهای اطلاعیه خود می‌گوید: «شکیبایی بخشی از معیارهای اصلی دریافت تیک آبی نیست اما قدردان شکیبایی شما خواهیم بود.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.