اپلیکیشن

امینت

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

July 10, 2021
16:29 شنبه، 19ام تیرماه 1400
کد خبر: 126220

حذف ۲۵ اپ یک شرکت در چین

 
رگولاتور فضای مجازی چین ۲۵ اپ زیر مجموعه شرکت دی دی گلوبال را حذف کرده زیرا آنها به طور غیرقانونی از اطلاعات کاربران استفاده کرده اند.
 
 به نقل از رویترز، اداره فضای سایبری چین روز گذشته اعلام کرد ۲۵ اپ موبایل زیرمجموعه شرکت «دی دی گلوبال» را از اپ استورهای حذف می‌کند. این در حالی است که دولت این کشور تحقیقات درباره شرکت تاکسی اینترنتی مذکور را گسترده کرده است.
 
طبق بیانیه این اداره، اپلیکیشن‌های مورد بحث از اطلاعاتی استفاده کرده‌اند که به طور غیرقانونی و توسط شرکت دی دی جمع آوری شده و برای سرویس‌های ارسال محموله، تجهیزات دوربین و سرویس‌های مالی به کار رفته‌اند.
 
هفته گذشته چند روز پس از آنکه سهام دی دی در بورس نیویورک عرضه شد، رگولاتور فضای سایبری چین به اپ استورها دستور حذف اپ اصلی دی دی را داد.
 
همچنین مقامات رگولاتوری چین به دی دی دستور داده‌اند تا تکمیل تحقیقات از ثبت نام کاربران جدید خودداری کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.