اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

July 11, 2021
14:27 یکشنبه، 20ام تیرماه 1400
کد خبر: 126255

اینفلوئنسرهای اینستاگرام چقدر درآمد دارند؟

 
این روزها کسب درآمد شکل تازه ای به خود گرفته است و از کار در کارخانه و در مزارع کشاورزی بیشتر به سمت فعالیت در اپلیکیشن های فضای مجازی تغییر جهت داده است؛ اینستاگرام از جمله اپلیکیشن هایی است که این روزها توانسته است نقش به سزایی در کسب درآمد کاربران خود ایجاد کند.
 
براساس آخرین برآوردها اینستاگرام یک میلیارد کاربر فعال در دنیا دارد که 59 درصد آنها 18 تا 29 سال، 33 درصد آنها 30 تا 49 سال، 18 درصد آنها 50 تا 64 سال و 8 درصد آنها بالای 65 سال سن دارند.
 
 آمریکا با 110 میلیون نفر بیشترین کاربر را در اینستاگرام دارد و پس از آن کشورهای برزیل، هند، اندونزی،‌ روسیه، ترکیه، ایران، ژاپن، بریتانیا، مکزیک و آلمان به ترتیب با داشتن 66، 64، 56، 35، 34، 24، 24، 22، 20 و 18  میلیون کاربر ده کشور برتر این فهرست هستند.
 
بنابر آخرین آمارها 25 میلیون کسب و کار در اینستاگرام وجود دارد؛ سه صنعت برتر فعال در این اپلیکیشن عبارتند از برندهای لوکس، لباس های ورزشی و برندهای زیبایی؛ این سه صنعت توانسته اند توجه به ترتیب 91، 84 و 83 درصد از کاربران اینستاگرام را به خود جلب کنند.
 
بنابر آخرین برآورها نشنال جغرافی با داشتن 146 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین برندها در این اپلیکیشن است و پس از آن به ترتیب نایک با 123 میلیون دنبال کننده، ان بی ای با 52.7 میلیون دنبال کننده، شنل با 42.3 میلیون دنبال کننده، زارا با 42 میلیون دنبال کننده، لوییزویتون با 40.9 میلیون دنبال کننده، مرسدس بنز با 30 میلیون دنبال کننده، بی ام دبلیو با 29.2 میلیون دنبال کننده، لامبورگینی با 28.7 میلیون دنبال کننده و آدیداس با 25.9 میلیون دنبال کننده ده برند پرطرفدار در اینستاگرام هستند.
 
یکی از دلایل محبوبیت این اپلیکیشن در سراسر دنیا ساده بودن روند کسب درآمد در آن است؛ تبلیغات در اینستاگرام یکی از پردرآمدترین روش های کسب درآمد در این اپلیکیشن است همان طور که دوئین جانسون هنرپیشه آمریکایی با 205 میلیون نفر دنبال کننده برای هر پست تبلیغاتی در صفحه خود 1 میلیون و 520 هزار دلار دریافت می کند؛ بنابر آخرین آمارها ثروت وی 320 میلیون دلار تخمین زده شده است.
 
در جدول زیر رده بندی پردرآمدترین اینفلئونسرهای اینستاگرام آمده است:
 
 
پردرآمدترین آسیایی های اینستاگرام
 
در بین 100 تن از پردرآمدترین بلاگرهای اینستاگرام تنها 5 تن از آنها آسیایی هستند و این قاره قبل از آفریقا کم ترین تعداد کاربر را در این فهرست دارد؛ ویرات کوهلی بازیکن کریکت هندی با در دست داشتن جایگاه 26 این فهرست پردرآمدترین بلاگر آسیایی است که در ازای هر پست تبلیغاتی 296 هزار دلار دریافت می کند.
 
پس از وی پریانکا چوپرا یا پریانکا چوپرا جوناس هنرپیشه هندی و چهره سرشناس بالیوود دومین کاربر پردرآمد آسیایی این فهرست است که در جایگاه 28 ام این فهرست قرار گرفته است؛ وی در ازای هر پست تبلیغاتی در صفحه خود 289 هزار دلار دریافت می کند و پس از پریانکا، دیکا آنگگاساپوترا مروانی هنرپیشه اندونزیایی با قرار داشتن در جایگاه 49 این فهرست در جایگاه سوم پردرآمدترین آسیایی های اینستاگرام قرار گرفته است؛ وی در ازای هر پست تبلیغاتی در صفحه خود 83 هزار و 500 دلار دریافت می کند و پس از آنها داویکا هورن، معروف به مای داویکا، بازیگر و مدل تایلندی با دریافت 60 هزار و 200 دلار و آرایا هارگیت بازیگر تایلندی با دریافت 34 هزار و 200 دلار به ترتیب در جایگاه چهارم و پنجم پردرآمدترین آسیایی های اینستاگرام قرار گرفته اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.