تجارت الکترونیک

تلفن همراه

فناوری

فناوری اطلاعات

July 12, 2021
11:16 دوشنبه، 21ام تیرماه 1400
کد خبر: 126283

همکاری‌های ابری گوگل و اریکسون برای توسعه خدمات 5G

مرکز توسعه خدمات پردازش ابری گوگل و اریکسون از همکاری‌های جدید برای توسعه مشترک راهکارهای ابری و نسل پنجم خدمات مخابراتی و ارتباطی موسوم به 5G خبر دادند تا با کمک به ارائه‌دهندگان سرویس‌های ارتباطی (CSP) سیر تحولات دیجیتالی در سازمان‌ها سرعت گیرد و محصولات جدید برای سازمان‌ها و کاربران خانگی ارایه شود.
 
این مسئله قابل توجه است که صنایع با حضور گسترده از جمله مراکز ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی، فروشندگان جزء، تولیدکنندگان، مشاغل مرتبط با خدمات حمل‌ونقل، ارائه‌دهندگان خدمات درمانی و مراکز خدمات رسانه‌ای و سرگرمی در سطح جهانی برای ایجاد تجارب دیجیتالی جدید و ارائه سرویس‌های نوین به مشتریان خود تحت فشار هستند.
 
مرکز توسعه خدمات ابری گوگل و شرکت آمازون به منظور کمک به این قبیل مشاغل تلاش‌های گسترده را آغاز کرده‌اند تا راهکارهای جدید را در مرکز D-15 Labs اریکسون واقعا در دره سیلیکون توسعه دهند.
 
این مرکز پیشرفته به صورت ویژه بر نوآوری‌هایی تمرکز دارد که در آن راهکارها و فناوری‌های پیشرفته توسعه میابند و آزمایش می‌شوند و در این زمینه خدمات چندلایه پلتفرم 5G نیز مورد تحلیل قرار می‌گیرد.
 
اریکسون و گوگل به تازگی همکاری‌های خود برای پردازش عملیاتی سیستم 5G اریکسون در آنتوس را به پایان رساندند تا موارد استفاده از خدمات 5G افزایش یابد و ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی و مخابراتی به سرویس‌های گسترده‌تر دسترسی داشته باشند.
 
خدمات پردازش ابری گوگل و اریکسون به عنوان بخشی از این همکاری‌های جدید متعهد شدند برنامه‌های سازمانی را در شبکه مخابراتی شرکت TIM ایتالیا مورد آزمایش قرار دهند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.