تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

July 13, 2021
17:10 سه شنبه، 22ام تیرماه 1400
کد خبر: 126364

دوره‌های آموزش مهارت کدنویسی ویژه دانش آموزان برگزار می شود

 
سازمان فناوری اطلاعات ایران از برگزاری دوره‌های آموزش مهارت کدنویسی ویژه دانش آموزان با هدف پرورش خلاقیت در سراسر کشور و به‌صورت مجازی خبر داد.
 
به گزارش سازمان فناوری اطلاعات ایران، دوره‌های آموزش مهارت کدنویسی ویژه دانش آموزان با هدف پرورش خلاقیت در سراسر کشور توسط خانه ریاضیات اصفهان با همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان و با حمایت سازمان فناوری اطلاعات ایران به‌صورت مجازی و رایگان برگزار می‌شود.
 
اولویت برنامه برای دانش آموزان علاقه‌مند و با استعداد و نیز مناطق دورافتاده بوده و به صورت کاملاً تعاملی اجرا می‌شود.
 
در دوره‌های مذکور، مدرس و دانش آموزان در زمان تدریس ارتباط دوطرفه دارند و بر همین اساس، حضور مستمر فراگیران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
 
برنامه‌نویسی مهارتی است که با استفاده از آن می‌توان خلاقیت کودکان نوجوانان را شکوفا کرد و افراد با شرکت در این دوره‌ها خود را برای حضور در دنیای شغلی آینده آماده می‌کنند.
 
تفکر منطقی، افزایش خلاقیت، طرح و پیاده‌سازی ایده و تکنیک حل مسئله به‌صورت گام‌به‌گام، از جمله دستاوردها و تأثیرات یادگیری برنامه‌نویسی محسوب می‌شود.
 
در این راستا، آموزش دو زبان برنامه‌نویسی – اسکرچ و پایتون- به‌طور مشخص در اولویت قرار داده شده است.
 
مدت هر دوره ۱۲ جلسه بوده و از تیر ماه کلاس‌ها آغاز می‌شود.
 
همچنین، شهریه دوره در حد پرداخت حق عضویت و رایگان بوده و در پایان دوره، گواهی دیجیتال معتبر ارائه می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.