اینترنت و شبکه

تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

July 15, 2021
11:52 پنجشنبه، 24ام تیرماه 1400
کد خبر: 126424

پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در رشد شاخص‌های اختصاصی رتبه اول را در مجموعه وزارت در جشنواره شهیدرجایی کسب کرد

 
عصر امروز در آیین تقدیر از برترین های جشنواره شهید رجایی که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار گردید، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان رتبه اول رشد شاخص های اختصاصی اعلام شد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم ، با تاکید بر نقش پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان مسیریاب توسعه کشور در حوزه ICT ، گفت: این پژوهشگاه با بهره‌گیری از جمعی از نخبگان همواره پیشرو بوده است.
 
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در بخش دستگاهی وزارت، با اشاره به اینکه ارزیابی عملکردها مطابق با برنامه های توسعه ای کشور انجام می شود، گفت: با تغییر تکنولوژی و برنامه ها باید کارها باز‌ تعریف شود.
وی با اشاره به پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان محلی که نخبگان ICTدر آن حضور یافته اند، گفت: این پژوهشگاه همواره پیشرو بوده و مسیر یاب توسعه کشور در حوزه ICT در این سالها بوده است و توانسته در رشد شاخص‌های تخصصی بهترین عملکرد را داشته باشد.
وزیر ارتباطات با تاکید بر توجه به محاسبه به عنوان یکی از شروط کار سازمانها گفت: برخی سازمان‌ها خوب کار کرده اند و از نظر امتیاز عملکردی امتیاز بالایی کسب کرده‌اند، اما، به محاسبه و ارزیابی توجه نداشتند، این درحالی است که محاسبه از شروط و لوازم پیشرفت است و نمی توان بدون توجه به آن، پیشرفتی رقم زد.
آذری جهرمی در ادامه مدیریت جدید پژوهشگاه ICT را از جمله مدیران موفق در این زمینه برشمرد وگفت: مدیریت جدید پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به این مهم توجه جدی کرده و گزارش خوبی از ارزیابی ها ارائه نموده است.
وی گفت: پرسنل بخش ارتباطات در وضعیت کرونا با مجاهدت کار کرده و خدمت دهی را لحظه ای متوقف نکردند.
گفتنی است این مراسم، با اهدای لوح از سوی وزیر ارتباطات به مدیران شرکت ها و سازمان های برتر جشنواره شهید رجایی وزارت ارتباطات پایان یافت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.