تلفن همراه

گوشی

July 18, 2021
16:47 یکشنبه، 27ام تیرماه 1400
کد خبر: 126565

حدود قیمت گلکسی A22 5G سامسونگ چقدر است

 
گوشی سامسونگ گلکسی A22 5G اوایل تیر ماه با قیمت پایه ۲۳۰ یورو وارد بازار اروپا شده بود. اکنون قیمت اقتصادی‌ترین موبایل ۵G سامسونگ در بازار هند نیز مشخص شده است. کنار هم قرار دادن قیمت بازارهای مختلف می‌تواند یک حدود قیمت از این محصول را در بازار ایران ارائه کند.
 
نشریه ۹۱mobiles در گزارش خود عنوان می‌کند که گوشی اقتصادی گلکسی A22 5G در دو گزینه مختلف وارد بازار هند می‌شود. طبق اطلاعات منتشر شده دو نسخه‌ این گوشی با ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌‌سازی در دسترس قرار خواهند گرفت و قیمت‌ آن‌ها در بازار هند به ترتیب ۲۶۸ دلار و ۲۸۵ دلار اعلام شده است. این مسئله نشان می‌دهد که قیمت گلکسی A22 5G احتمالا حدود ۴.۵ تا ۵ میلیون تومان در بازار ایران خواهد بود. گلکسی A22 5G رسما ارزان‌ترین گوشی ۵G سامسونگ است.
 
گلکسی A22 5G از نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. با این وجود از نظر دوربین، چندان رضایت بخش ظاهر نشده است.
 
پنل پشتی موبایل جدید مجهز به دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق است. در پنل جلویی موبایل جدید سامسونگ نیز دوربین ۸ مگاپیکسلی در بریدگی قطره‌ای شکل بالای نمایشگر جای گرفته است.
 
نسخه پایه این موبایل از چیپست دیمنسیتی ۷۰۰ بهره می‌برد و همانطور که اشاره شد چیپست این گوشی با بهره‌مندی از رم ۶ و ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی همراه می‌شود. برای دسترسی به فضای ذخیره‌سازی بیشتر نیز سامسونگ یک اسلات کارت microSD برای گوشی اقتصادی خود اختصاص داده است.
 
گلکسی A22 5G همچنین به همراه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۵ وات عرضه می‌شود و مجهز به حسگر اثرانگشت جانبی ادغام شده در دکمه پاور است. پیش از این، دستگاه اقتصادی سامسونگ در چهار ترکیب رنگ طوسی، سفید، نعنایی و بنفش به بازار عرضه شده بود، انتظار می‌رود گلکسی A22 5G از مرداد یا شهریور ماه با همین رنگ‌ها در بازار هند نیز دیده شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.