تبلت

تلفن همراه

July 19, 2021
10:53 دوشنبه، 28ام تیرماه 1400
کد خبر: 126579

چهار مزیت تبلت هواوی میت‌‌پد ۱۰.۴

 
 
تبلت هواوی MatePad 10.4 یکی از محصولات مقرون‌به‌صرفه هواوی است که با وجود قیمت مناسب، قابلیت‌ها و ویژگی‌های سطح بالایی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. طراحی به سبک محصولات لوکس، صفحه نمایش زیبا، چیپست پرقدرت و صدای باکیفیت، تنها برخی از مزایای تبلت MatePad 10.4 هواوی هستند.
 
طراحی شکیل و باریک
به گزارش روابط‌عمومی هواوی، در حالی که سایر سازندگان تنها در محصولات رده بالای خود از قاب باکیفیت و طراحی شکیل استفاده می‌کنند، هواوی MatePad 10.4 یک تبلت کم ضخامت و زیبا با کیفیت ساخت بالااست. همچنین رنگ‌های میت‌پد ۱۰.۴ مشابه محصولات رده بالا هستند و حس یک تبلت مرغوب را به کاربر انتقال می‌دهند. این در حالی است که در محصولات هم رده شاهد طراحی‌های ضخیم و با کیفیت ساخت بسیار پایین‌تر هستیم که حس کالای ارزان و نامرغوب را به کاربر القا می‌کند.
 
صفحه نمایش با وضوح ۲K
تبلت هواوی MatePad 10.4 یک ویژگی دیگر هم دارد که عمدتا در محصولات رده بالا و گران‌قیمت‌تر یافت می‌شود. این تبلت دارای صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی از نوع FullView Display با حاشیه‌های بسیار باریک است که افزون بر زیبایی بیشتر، فضای بیشتری را برای مشاهده محتوا و انجام کارها فراهم می‌کند.
 
صفحه نمایش این تبلت با رزولوشن ۲K دارای یک حالت ویژه به نام eBook است که موجب راحتی بیشتر چشم‌ها حین مطالعه می‌شود. صفحه نمایش این تبلت موفق به کسب تاییدیه معتبر TÜV Rheinland Low Blue Light شده است و اشعه آبی مضر برای سلامتی چشم‌ها از خود ساطع نمی‌کند.
 
از سوی دیگر، این تبلت از قلم HUAWEI M-Pencil نیز پشتیبانی می‌کند که توانایی بسیار بالایی در ترسیم دقیق و ظریف دارد و می‌تواند خلاقیت کاربر را به سطح بالاتری برساند.
 
چیپست ۷ نانومتری
تبلت‌های هم‌رده MatePad 10.4 غالبا از چیپست‌های رده پایین با فناوری ساخت قدیمی بهره می‌برند که سرعت و دوام باتری آنها مطلوب نیست. اما هواوی در این تبلت از چیپست اختصاصی Kirin 810 با فناوری ساخت پیشرفته ۷ نانومتری استفاده کرده است که قدرت پردازشی بسیار مناسبی با راندمان انرژی بالا دارد.
 
این چیپست از هسته‌های پردازشی پرقدرت Cortex A76 و پردازنده گرافیکی Mali-G52 در کنار فناوری GPU Turbo و پردازشگر شبکه عصبی بهره می‌برد که به عملکرد روان و قدرت بالا در اجرای بازی‌ها انجامیده است.
 
همچنین این تبلت دارای باطری پرظرفیت ۷۲۵۰ میلی آمپر ساعت است که در کنار پردازنده بهینه ۷ نانومتری، تا ۱۲ ساعت در پخش بی وقفه ویدئو و تا ۷ ساعت در گیمینگ سه‌بعدی دوام می‌آورد.
 
صدای حرفه‌ای چهار کاناله
تبلت MatePad 10.4 هواوی از یک سیستم صوتی پیشرفته چهار کاناله بهره می‌برد که توسط کمپانی Harman Kardon تیون (تنظیم) شده است. این تبلت صدایی بلند، شفاف و باکیفیت را با فناوری Histen 6.0 3D در اختیار شما می‌گذارد که می‌توانید همانند حرفه‌ای‌ها آنها را تنظیم کنید.
 
برتری صوتی هواوی میت پد ۱۰.۴ تنها به بلندگوهای مرغوب آن محدود نمی‌شود و این تبلت چهار میکروفن نیز دارد تا در مکالمات و جلسات آنلاین، صدایی شفاف و واضح داشته باشید.
 
با حضور این قابلیت‌ها، تبلت میت‌پد یک انتخاب ارزشمند برای دانش‌آموزان و دانشجویان است که بیشترین امکانات را در کنار کیفیت بالا و قیمت منطقی در اختیار خریداران قرار می‌دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.