تلفن همراه

گجت

July 20, 2021
14:21 سه شنبه، 29ام تیرماه 1400
کد خبر: 126644

اپل آپدیت‌های watchOS 7.6 و tvOS 14.7 را منتشر کرد

 
اپل نسخه جدید سیستم عامل مخصوص ساعت هوشمند خود یعنی watchOS 7.6 را با قابلیت نوتیفیکیشن برای ECG و ریتم نامنظم قلب و همچنین آپدیت tvOS 14.7 را منتشر کرد.
 
watchOS 7.6 در واقع ششمین به‌روزرسانی مهم سیستم عامل watchOS 7 از شهریورماه سال گذشته تاکنون و از زمان معرفی این نسخه است. در حدود دو ماه قبل نیز کوپرتینویی‌ها نسخه watchOS 7.5 را در دسترس کاربران قرار داده بودند و نسخه جدید قابلیت ECG را در ۳۰ منطقه در دسترس کاربران قرار می‌دهد.
 
کاربران برای دانلود نسخه جدید watchOS باید به سراغ برنامه اپل واچ در آیفون بروند. برای نصب این بروزرسانی باید اپل واچ شما حداقل ۵۰ درصد شارژ داشته باشد، روی شارژر قرار بگیرد و البته در نزدیکی آیفون هم قرار داشته باشد.
 
به احتمال زیاد watchOS 7.6 یکی از آخرین به‌روزرسانی‌های سیستم عامل ‌watchOS 7 محسوب می‌شود و اپل روی توسعه نسخه جدید watchOS 8 کار می‌کند و آن را چند ماه دیگر برای کاربران منتشر خواهد کرد.
 
اپل در کنار انتشار آپدیت سیستم عامل ساعت هوشمند خود، tvOS 14.7 را برای اپل تی‌وی اچ‌دی و اپل تی‌وی ۴K نیز منتشر کرده است.
 
اپل tvOS 14.7 هفتمین بروزرسانی سیستم عامل tvOS 14 است که در شهریور سال گذشته معرفی شد و حدود دو ماه قبل بروزرسانی tvOS 14.6 نیز در دسترس کاربران قرار داده شده بود. نسخه آپدیت جدید tvOS 14.7 در واقع یک به‌روزرسانی رایگان است و کاربران می‌توانند به راحتی از طریق تنظیمات اپل تی‌وی آن را دریافت کنند. در واقع هیچ گونه ویژگی جدیدی به این نسخه اضافه نشده است.
 
به احتمال زیاد tvOS 14.7 یکی از آخرین به‌روزرسانی‌های سیستم عامل ‌tvOS 14 محسوب می‌شود و اپل روی توسعه نسخه جدید tvOS 15 کار می‌کند.
 
کاربران در نهایت باید منتظر نسخه‌های جدید tvOS 15 و همچنین نسخه جدید سیستم عامل ساعت هوشمند اپل یعنی watchOS 8 باشند. این سیستم عامل‌ها به همراه iOS 15 احتمالا در پاییز در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.