تلفن همراه

گجت

July 21, 2021
13:27 چهارشنبه، 30ام تیرماه 1400
کد خبر: 126668

اسپیکر لویی ویتون با قیمت ۲۸۹۰ دلار رونمایی شد

اسپیکر.jpg
 
برند لویی ویتون (Louis Vuitton) به تازگی از جدیدترین محصول خود در حوزه فناوری به نام Horizon Light Up پرده برداشت. اسپیکری که با قیمت ۲۸۹۰ دلار عرضه خواهد شد.
 
شکل و طراحی ظاهری این اسپیکر به گونه‌ای است که بیشتر شبیه به چیزهایی که در فیلم‌های علمی-تخیلی دیده‌ایم، به نظر می‌رسد تا یک اسپیکر برای پخش موسیقی. به گفته لویی ویتون، هدف از ساخت اسپیکر Horizon، اضافه کردن یک شی هنری در فضای خانه بوده و این محصول با ترکیبی از فشن و فناوری، شکل ظاهری مورد انتظار از یک اسپیکر قابل‌حمل را به چالش کشیده است.
 
نتیجه کار و طراحی این اسپیکر نشان می‌دهد که لویی ویتون در تحقق این هدف بسیار موفق بوده است. اما در خصوص مشخصات و اجزای سازنده اسپیکر Horizon باید گفت که از شیشه، فلز و چرم و همچنین ۳۵ لامپ LED کوچک برای ساخت آن استفاده شده است.
 
همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، از نمادهای قدیمی‌و سنتی و لوگوی لویی ویتون (LV) به طور گسترده‌ای روی سطح این اسپیکر به‌کار رفته که آن را از دیگر اسپیکرهایی که توسط شرکت‌هایی همچون Bang & Olufsen در بازار می‌بینیم، متمایز می‌کند.
 
طبق گفته لویی ویتون، این اسپیکر با الهام از طراحی کیف‌های دستی مدل Toupie شرکت طراحی و تولید شده است. این کیف‌ها از ظاهری تقریبا برابر و شبیه به بشقاب پرنده‌هایی که در فیلم‌ها دیده‌ایم، بهره می‌برد و با قیمت حدودی ۲۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد.
 
جدای از شکل ظاهری عجیب و منحصر به فرد، اسپیکر Horizon از لحاظ فنی و کیفیت صوت خروجی نیز جزو مدل‌های پیشرفته به شمار می‌رود. در این محصول از یک ساب‌ووفر سه اینچی، دو توییتر ۰.۷۵ اینچی، سه میکروفون برای تماس‌های صوتی، بلوتوث ۵.۱ و ایرپلی۲ برای صوت وایرلس استفاده شده است.
 
دستبند هوشمند هواوی بند ۶؛ همراه سلامتی شما در دوران کرونا
باتری این اسپیکر قادر است با یک بار شارژ، تا ۱۵ ساعت دوام بیاورد و شارژ آن نیز از طریق درگاه USB-C انجام می‌شود. حال با توجه به این مشخصات، می‌توان گفت که Horizon، ارزش پرداخت تقریبا ۳۰۰۰ دلار را دارد.
 
سفارش خرید این اسپیکر در وب‌سایت لویی ویتون آغاز شده و قرار است از تاریخ ۳۰ ژوئیه یعنی کمتر از دو هفته دیگر، ارسال آن برای خریداران آغاز شود.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.