تلفن همراه

گوشی

July 24, 2021
14:46 شنبه، 2ام مردادماه 1400
کد خبر: 126728

سامسونگ گلکسی S21 FE‌ احتمالا در رویداد آنپکد ۲۰ مرداد معرفی نخواهد شد

 
اخیرا گزارشی منتشر شده است که احتمال عرضه‌ نشدن نسخه‌ی ارزان‌قیمت گلکسی S21‌ در رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۱ را تقویت می‌کند.
 
اگر اخبار فناوری را دنبال کرده باشید، می‌دانید سامسونگ قصد دارد در رویداد گلکسی آنپکد، گوشی‌های هوشمند تاشوی بعدی خود را معرفی کند؛ اما این واقعیت را که طرفداران علاقه‌ی بیشتری به گلکسی نوت و گلکسی S21 FE دارند، نمی‌توان انکار کرد. همان‌طور که اطلاع دارید، سامسونگ امسال گلکسی نوت جدید را معرفی نخواهد کرد و به‌جای آن تصمیم گرفته است در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ روی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ تمرکز کند. بی‌شک سامسونگ در تلاش است تا طرفداران زیادی را به سمت گوشی‌های تاشوی بعدی خود جذب کند.
 
از طرفی دیگر، گفته می‌شود گلکسی S21 FE در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد؛ اما آیا این اتفاق در رویداد گلکسی آنپکد ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد ۱۴۰۰) خواهد افتاد؟ پاسخ این سؤال به ادعای منابع منفی است و امروز در گزارشی از LetsGoDigital و به نقل از Sammobile، اسناد رسمی سامسونگ مشاهده شده که تأیید می‌کند نسخه‌ی ارزان‌قیمت گلکسی S21 در رویداد آنپکد معرفی نخواهد شد.
 
نسخه‌ی سال گذشته، یعنی گلکسی S20 FE محبوبیت زیادی پیدا کرد و طرفداران انتظار داشتند گلکسی S21 FE در رویداد ۲۰ مرداد معرفی شود؛ اما بی‌شک با انتشار این اخبار ناامید خواهند شد. با این تفاسیر انتظار می‌رود گلکسی S21 FE در ماه اکتبر (مهر و آبان ۱۴۰۰) به‌صورت رسمی معرفی شود؛ هرچند این احتمال وجود دارد که به‌ دلیل کمبود تراشه، سامسونگ باز هم رونمایی از گلکسی S21 FE را که به‌عنوان قاتل پرچم‌دار شناخته می‌شود، به تأخیر بیندازد.
 
هر زمانی که گلکسی S21 FE معرفی شود، انتظار می‌رود بیشتر ویژگی‌های سری گلکسی S21 را با قیمت جذاب‌تری به‌ همراه داشته باشد و حتی ممکن است از برخی جهات مانند سرعت شارژ، سریع‌تر باشد و احتمالا از درگاه microSD نیز بهره خواهد برد. با این توصیف می‌توان پیش‌بینی کرد که گلکسی S21 FE محبوبیتی بیشتر از سه مدل اصلی گلکسی S21 به‌ دست خواهد آورد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.