سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

July 25, 2021
16:40 یکشنبه، 3ام مردادماه 1400
کد خبر: 126785

مایکروسافت استور در ویندوز ۱۱ انیمیشن‌های جدیدی دریافت کرد

 
مایکروسافت با ارائه بروزرسانی جدید «مایکروسافت استور» در ویندوز ۱۱ به صورت رسمی اعلام کرد که در حال تغییر کلی رابط کاربری فروشگاه خود است تا تجربه بهتر و روان‌تری را برای کاربران ارائه کند. در این مرحله انیمیشن‌های جدیدی به استور رسمی مایکروسافت اضافه شده است.
 
مایکروسافت علاوه بر بروزرسانی «مایکروسافت تیمز» در ویندوز ۱۱ و بهبود کلی نوار وظیفه (Taskbar) با بیلد ۲۲۰۰۰.۱۰۰، «مایکروسافت استور» را نیز دستخوش چند تغییر کرده است که در نگاه اول انیمیشن‌های جدید آن به چشم خواهد آمد. اکنون کاربران در هنگام مرور صفحه‌های استور، انیمیشن جدید و جالبی مشاهده خواهند کرد که تجربه کار با آن را روان و سریع‌تر می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد با ارائه ویژگی‌های مشابه دیگری رابط کاربری استور خود را به صورت کلی بهبود دهد.
 
 
مایکروسافت استور برای اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و سایر محتواهای خود دسته‌بندی‌های جداگانه‌ای را فراهم کرده است. یکی از بزرگترین تغییرات استور رسمی مایکروسافت در ویندوز ۱۱، برجسته کردن دسته‌بندی‌های آن است، با این وجود کاربران در هنگام استفاده از آن می‌توانند به راحتی اپلیکیشن یا بازی مورد نظر خود را پیدا کنند.
 
البته مایکروسافت اکنون فقط در حال تغییر دسته‌بندی اپلیکیشن و فیلم خود است و همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، مرور صفحات اکنون سریع‌تر و لذت‌بخش‌تر شده است. همچنین کاربران اکنون هنگام انتخاب اپلیکیشن یا فیلم مورد نظر خود، متوجه انیمیشن‌های جدید آن خواهند شد که لذت استفاده از آن را دوچندان می‌کند.
 
این استور جدید در زمان رونمایی از ویندوز ۱۱ معرفی شده بود اما اکنون نسخه جدیدی از این فروشگاه در دسترس کاربران قرار گرفته که به صورت کلی طراحی و ظاهر آن برای کمک به کاربران تغییراتی داشته است. بروزرسانی نسخه جدید فروشگاه مایکروسافت به آرامی در حال انتشار است و اگر تاکنون برای شما عرضه نشده، به زودی آن را تجربه خواهید کرد. علاوه بر انیمیشن‌ها، مایکروسافت همچنین در حال بهبود کیفیت صفحات استور و نتایج جستجو خود است.
 
ردموندی‌ها همزمان با رونمایی از ویندوز ۱۱ در اوایل تیر ماه، اعلام کردند که پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندروید نیز سرانجام به این سیستم عامل راه پیدا خواهند کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.