اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

July 27, 2021
11:58 سه شنبه، 5ام مردادماه 1400
کد خبر: 126858

تیک تاک مرکز امنیت سایبری در اروپا تاسیس می کند

 
 
تیک تاک یک مرکز امنیت سایبری در پایتخت ایرلند تاسیس می کند تا یک گام جلوتر از تهدیدهای امنیتی جدید باشد و بتواند به سرعت به اتفاقات امنیت سایبری پاسخگو باشد.
 
 به نقل از پرس اسوسیشن، تیک تاک تصمیم دارد یک مرکز امنیت سایبری جدید در ایرلند تأسیس کند. این اقدام بخشی از تلاش‌های شبکه اجتماعی برای آن است که یک گام جلوتر از تهدیدهای امنیتی نسل جدید است.
 
شبکه اجتماعی مذکور اعلام کرد دوبلین میزبان نخستین مورد از مراکز پیوسته منطقه‌ای در سراسر جهان است که به شرکت کمک می‌کند تا طی ۲۴ ساعت شبانه روز و در زمان واقعی نسبت به حوادث امنیت سایبری پاسخگو باشیم.
 
به گفته رولند کلوتیر مدیر ارشد امنیتی این شبکه اجتماعی این مراکز گام بعدی تیک تاک برای تضمین امنیت پلتفرم از نقطه صفر است. او در این باره می‌گوید: هنگامیکه مردم از تیک تاک استفاده می‌کنند، اطلاعاتشان را به ما می‌سپارند. این وظیفه ما است که به طور جدی از اطلاعات محافظت کنیم.
 
این مرکز بیش از ۵۰ شغل در زمینه امنیت، حریم خصوصی و سیاستگذاری به وجود می‌آورد.
 
کلوتیر می‌گوید: مرکزی که در دوبلین تأسیس می‌شود فرایندهای ما برای کشف تهدیدهای امنیتی در پلتفرم را پیشرفته‌تر می‌کند و علاوه بر آن به تسریع نظارت بر نسل جدید تهدیدهای سایبری، انجام تحقیقات سایبری و ایجاد گروه‌هایی برای مقابله با جرایم دیجیتال منجر می‌شود.
 
او در ادامه اضافه کرد اقدامات امنیت سایبری جدید از مرکز تیک تاک در آمریکا رهبری می‌شود و مرکز ایرلند نقشی مهم در شناسایی، ارزیابی و حذف ریسک‌ها متوجه پلتفرم و کاربرانش دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.