تلفن همراه

گوشی

July 29, 2021
13:14 پنجشنبه، 7ام مردادماه 1400
کد خبر: 126961

رندرهای جدیدی از گلکسی زد فولد ۳ در ترکیب رنگ مشکی منتشر شد

 
پیش از فرارسیدن مراسم آنپکد آتی سامسونگ در تاریخ ۲۰ مرداد ماه، رندرهایی از گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ با ترکیب رنگ مشکی به اشتراک گذاشته شده که طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد.
 
انتظار می‌رود سامسونگ در رویداد بعدی آنپکد خود در تاریخ ۲۰ مرداد ماه برابر با ۱۱ آگوست از گوشی‌های تاشو جدید گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ رونمایی کند. پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی برخی مشخصات و رندرهای گلکسی زد فولد ۳ از سوی منابع آگاه به اشتراک گذاشته شده است که تصویر خوبی از دستگاه‌ بعدی کره‌ای‌ها ارائه می‌دهد.
 
به نظر می‌رسد با توجه به اطلاعات فاش شده، گلکسی زد فولد ۳ با نمایشگر ۶.۲ اینچی AMOLED دارای حفره مخصوص سلفی روی نمایشگر در دسترس کاربران قرار گیرد. دوربین سلفی موبایل تاشو جدید سامسونگ ۱۰ مگاپیکسلی خواهد بود.
 
 
به علاوه گلکسی زد فولد ۳ مجهز به نمایشگر تاشو داخلی ۷.۶ اینچی خواهد بود که دوربین ۴ مگاپیکسلی را در خود جای می‌دهد. در پنل پشتی دستگاه نیز ظاهرا ماژول دوربین سه گانه ۱۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است. انتظار می‌رود هر دو نمایشگر دستگاه از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کنند.
 
در قلب تپنده موبایل تاشو جدید چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ با رم ۱۲ گیگابایتی جای گرفته است. این احتمال وجود دارد که ظرفیت حافظه داخلی این موبایل تاشو حداکثر ۵۱۲ گیگابایت باشد. همچنین انتظار می‌رود موبایل جدید با استاندارد  IPX8 وارد بازار شود.
 
گلکسی زد فولد ۳ احتمالا با باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. پیشتر گزارش‌هایی در مورد معرفی گلکسی زد فولد ۳ با پشتیبانی از قلم S Pen منتشر شده است. گفته می‌شود قلم جدید S Pen  سامسونگ در دو مدل متفاوت به نام‌های S Pen پرو و  قلم S Pen فولد ادیشن در دسترس کاربران گلکسی زد فولد ۳ قرار خواهد گرفت.
 
درنهایت باید دید سامسونگ موبایل‌های جدید تاشو خود را با چه مشخصاتی در دسترس کاربران قرار می‌دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.