تلفن همراه

گوشی

July 29, 2021
13:18 پنجشنبه، 7ام مردادماه 1400
کد خبر: 126963

هواوی از نوا 8 SE لایف ادیشن با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی رونمایی کرد

 
هواوی از جدیدترین گوشی سری نوا ۸ با نام «نوا ۸ SE لایف ادیشن» با طراحی متفاوت نسبت به نوا ۸ SE معمولی و مجهز به پردازنده نسبتا قدیمی کرین ۷۱۰A رونمایی کرد.
 
نوا ۸ SE لایف ادیشن از نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با رزولوشن فول ا‌چ‌دی‌پلاس با نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز، چیپست نسبتا قدیمی کرین ۷۱۰A، رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد.
 
در پنل پشتی موبایل جدید هواوی ماژول دوربین مستطیل شکل حاوی سه دوربین و فلاش LED دیده می‌شود که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 و فناوری فوکوس خودکار (PDAF)، درکنار حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 است. در روزنه مخصوص دوربین سلفی در پنل جلویی دستگاه نیز دوربین سلفی ا۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم  f/2.0 قرار گرفته است.
 
 
نوا ۸ SE لایف ادیشن از اتصال به شبکه ۴G، وای‌فای، بلوتوث ۵.۱ و حسگر اثر انگشت جانبی یکپارچه در دکمه پاور پشتیبانی می‌کند و مجهز به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۴۰ وات است. موبایل جدید هواوی با نسخه سیستم عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری EMUI 10.1 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و هنوز واجد شرایط دریافت سیستم عامل HarmonyOS نیست.
 
کاربران می‌توانند نوا ۸ SE لایف ادیشن را با قیمت حدود ۲۹۳ دلار در دو ترکیب رنگ مشکی و نقره‌ای از طریق فروشگاه آنلاین هواوی یا خرده‌ فروشی‌های چینی خریداری کنند. هنوز در مورد عرضه این دستگاه در بازارهای خارج چین خبری منتشر نشده است.
 
هواوی در حالی موبایل جدید سری نوا ۸ را معرفی کرده که روز پنج شنبه ۷ مردادماه نیز قرار است از گوشی‌های هوشمند سری P50 رونمایی کند. باید دید چینی‌ها در این رویداد جدیدترین موبایل‌های خود را با چه مشخصاتی معرفی خواهند کرد. این رویداد ساعت ۱۶ به وقت تهران برگزار می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.