تلفن همراه

گوشی

August 1, 2021
11:55 یکشنبه، 10ام مردادماه 1400
کد خبر: 127057

قیمت گلکسی زد فولد ۳، زد فلیپ ۳ و بادز ۲ سامسونگ افشا شد

 
سامسونگ در ۲۰ مرداد از جدیدترین گوشی‌های تاشو خود به همراه یک ایرباد بی‌سیم و ساعت هوشمند رونمایی می‌کند. حالا قیمت گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ به همراه ایرباد بادز ۲ برملا شده است.
 
طبق گزارش‌ها، گلکسی زد فولد ۳ با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸، ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد. این دستگاه از یک باتری ۴,۳۸۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.
 
سامسونگ برای این محصولش سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و دوربین سلفی زیر نمایشگر درنظر می‌گیرد و وزن آن کمی از گلکسی زد فولد ۲ کمتر خواهد بود. این گوشی هوشمند تاشو همچنین از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند که باید آن را در قاب مخصوصی نگه داشت.
 
به گفته منبعی در توییتر به نام «Snoopytech»، قیمت گلکسی زد فولد ۳ با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اروپا برابر ۲۰۰۹ یورو خواهد بود. این دستگاه با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی قیمتش به ۲۰۹۹ یورو می‌رسد.
 
دستگاه بعدی گلکسی زد فلیپ ۳ است که احتمالا به نمایشگر داخلی ۶.۷ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و شیشه محافظ UTG مجهز می‌شود. به گفته منبع قبلی، این گوشی هوشمند با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمت ۱۰۲۹ یورویی خواهد داشت و مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن با قیمت ۱۱۰۹ یورو به فروش می‌رسد.
 
محصول آخر گلکسی بادز ۲ است که با رنگ‌های متنوعی روانه بازار می‌شود و از دو میکروفن برای عملکرد بهتر سیستم حذف نویز فعال (ANC) بهره می‌برد. کیس قابل شارژ این ایرباد به یک باتری ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود و خود گلکسی بادز ۲ دارای باتری ۶۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. شارژدهی این ایرباد به همراه کیس با فناوری ANC به ۲۰ ساعت و بدون آن به ۲۹ ساعت می‌رسد.
 
در نهایت باید بگوییم که این اطلاعات رسمی نیستند و احتمال تغییر در مشخصات و قیمت این محصولات وجود دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.