تبلت

تلفن همراه

August 5, 2021
12:48 پنجشنبه، 14ام مردادماه 1400
کد خبر: 127205

نظرسنجی اپل درباره رضایت از ابعاد آیپد مینی: نمایشگر بزرگتر برای نسل بعدی؟

 
اپل در نظرسنجی اخیر خود از کاربران آیپد مینی در چین خواسته نظر خود را در مورد ابعاد نمایشگر آیپد مینی ۴ مطرح کرده و به برخی سوالات دیگر که به بهبود تولید محصولات و لوازم جانبی این شرکت کمک می‌کنند، پاسخ دهند. پرسش چنین سوالاتی پیش از معرفی آیپد مینی ۶ می‌تواند اشاره غیرمستقیمی به افزایش ابعاد نمایشگر این تبلت اپل باشد.
 
در این نظرسنجی کاربران سه گزینه انتخابی در اختیار داشتند تا از بین آنها یکی را انتخاب کنند. از آنها خواسته شده بود بگویند آیا ابعاد نمایشگر آیپد مینی ۴ خیلی کوچک، مناسب یا خیلی بزرگ است و نظر خود را با این شرکت در میان بگذارند.
 
اپل در این نظرسنجی تصمیم گرفته در مورد آیپد مینی ۴ سوال کند تا بتواند نسل ششم آیپد مینی را که احتمالا پاییز امسال از راه می‌رسد، با بهترین ابعاد و طراحی در دسترس کاربران قرار دهد. با توجه به این نظرسنجی به نظر می‌رسد اپل هنوز در طراحی آیپد مینی به جمع‌بندی نهایی نرسیده و به دنبال اطلاعات بیشتری برای توسعه دستگاهی با طراحی مورد تایید تعداد بیشتری از کاربران است.

البته در این نظرسنجی، سوالات دیگری در مورد عادت‌های معمول کاربران برای استفاده از آیپد نیز مطرح شده است. از آنها خواسته شده بگویند بیشتر دستگاه را به صورت عمودی استفاده می‌کنند یا افقی. همچنین یکی دیگر از مواردی که مورد توجه اپل در نظرسنجی قرار دارد، لوازم جانبی مورد استفاده کاربران آیپد مینی است.
 
اپل از آنها پرسیده از کدام لوازم جانبی شامل کیبورد، هدفون، اسپیکر، کاور یا موارد دیگر استفاده می‌کنند. یکی دیگر از سوالات این نظرسنجی آن است که کاربران علاوه بر آیپد مینی از کدام یک از دستگاه‌های دیگر اپل نیز استفاده می‌کنند و از آنها خواسته اگر در کنار محصولات اپل از دستگاه‌های سایر برند‌ها مانند سامسونگ نیز استفاده می‌کنند، آن را مشخص کنند.
 
معمولا اطلاعات چنین نظرسنجی‌هایی به صورت عمومی منتشر نمی‌شود ولی اکثر شرکت‌ها چنین نظرسنجی‌هایی را در دستور کار خود قرار می‌دهند تا بتوانند محصولاتی مطابق نظر کاربران به بازار عرضه کنند.
 
بعید به نظر می‌رسد نتایج این نظرسنجی روی تولید محصولات ۲۰۲۱ اپل تاثیری داشته باشد و حتی این احتمال وجود دارد که نتایج نظرسنجی به محصولات اوایل ۲۰۲۲ هم نرسد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.