اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

August 6, 2021
13:02 جمعه، 15ام مردادماه 1400
کد خبر: 127214

بررسی «طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی» در رادیو

 
شبکه رادیویی گفت‌وگو با هدف «تبیین ابعاد مختلف طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» با حضور کارشناسان مختلف به بررسی و واکاوی این طرح می‌پردازد.
 
به گزارش روابط عمومی رادیو گفت‌وگو، پس از تصویب طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی در مجلس شورای اسلامی، بحث‌ها و جنجال‌های گسترده‌ای بین موافقان و مخالفان این طرح در سطح جامعه و به ویژه نزد نخبگان و همچنین کاربران شبکه‌های اجتماعی ایجاد شده است.
 
بنا بر این گزارش، رادیو گفت‌وگو از روز شنبه به مدت سه روز متوالی با حضور دکتر محمدصادق افراسیابی؛ دکترای سیاستگذاری فرهنگی به عنوان کارشناس مجری و جمعی از مدافعان، منتقدان، استادان دانشگاه‌ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به واکاوی و نقد و بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی خواهد پرداخت.
 
بخش اول این برنامه با حضور رضا تقی‌پور نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، رضا الفت‌نسب عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی، دکتر ناصر فخاری رئیس پژوهشکده دولت اسلامی و سعید مشهدی، دبیر مجمع ناشران دیجیتال اسلامی روی آنتن زنده رادیو گفت‌وگو خواهد رفت.
 
این برنامه با تهیه‌کنندگی رقیه زهرا پرندآور روزهای شنبه تا دوشنبه به صورت زنده از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ از موج  FM ردیف ۱۰۳.۵ پخش خواهد شد و خروجی برنامه به عنوان یک گزارش سیاستی در اختیار نهادهای سیاستگذار و مقررات‌گذار قرار خواهد گرفت.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.