تلفن همراه

گوشی

August 10, 2021
11:54 سه شنبه، 19ام مردادماه 1400
کد خبر: 127386

آنر مجیک ۳ احتمالا نسخه پورشه دیزاین هم خواهد داشت

 
براساس اعلام منابع آگاه، سری مجیک ۳ در کنار نسخه معمولی و پرو، احتمالا با مدل پورشه هم وارد بازار می‌شود که محصول همکاری مشترک آنر و گروه آلمانی پورشه دیزاین خواهد بود.
 
هواوی یکی از اولین تولیدکنندگان چینی بود که وارد همکاری با پورشه دیزاین شد و محصول این مشارکت، عرضه چندین نسخه موبایل هواوی و حتی ساعت هوشمند این شرکت با طراحی پورشه بود. اکنون به نظر می‌رسد آنر نیزکه دیگر شرکتی مستقل بوده و متعلق به هواوی نیست،‌ قصد دارد با همکاری این شرکت،‌ نسخه ویژه‌ای از برخی محصولات خود از جمله آنر مجیک ۳ را به بازار عرضه کند.
 
 
به گفته یکی از منابع آگاه چینی،‌ نسل بعدی آنر مجیک ۳ دارای نسخه ویژه پورشه نیز خواهد بود. یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو چین با نام کاربری «Bald Panda»، مشخصات سه نسخه گوشی سری مجیک ۳ را به اشتراک گذاشته است. با توجه به پست منتشر شده از طریق این منبع آگاه، آنر قصد دارد در کنار معرفی مجیک ۳ و مجیک ۳ پرو، نسخه پورشه‌ را نیز معرفی کند. البته وی به نام گوشی‌های مجیک ۳ SE و مجیک ۳ پرو پلاس که نام آنها در اطلاعات قبلی به چشم خورده بود،‌هیچ اشاره‌ای نکرده. پیشتر نیز مشخصات و قیمت  آنر مجیک ۳ و ۳ پرو افشا شده بود.
 
این منبع ادعا می‌کند که مجیک ۳ پرو طراحی مشابهی با هواوی میت ۴۰ پرو دارد که سال گذشته میلادی معرفی شد و از شارژ سریع سیمی ۶۶ واتی و شارژ بی‌سیم سریع ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد این دستگاه مجهز به فناوری فیس آیدی سه بعدی و دوربین چهارگانه در پنل پشتی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی  خواهد بود. دستگاه جدید احتمالا با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و رابط کاربری Magic UI 5.0 رونمایی خواهد شد.
 
با وجودی که این منبع آگاه معمولا اطلاعات موثقی در مورد گوشی‌های هوشمند ارائه می‌دهد، همچنان نمی‌توان بطور کامل به گزارش اخیر اطمینان کرد.
 
این اطلاعات در حالی در مورد آنر مجیک ۳ به اشتراک گذاشته شده که منبع دیگری تصویری از پنل پشتی دستگاه منتشر کرده که طراحی دایره‌ای شکل دوربین پنل پشتی آن را به خوبی نشان می‌دهد.
 
طراحی ارائه شده توسط این منبع نشان می‌دهد کاربران باید منتظر دستگاهی با پنج دوربین باشند. با توجه به تصویر ارائه شده، در قسمت بالای دوربین عبارت ۱۰۰x قابل رویت است که نشان می‌دهد موبایل مذکور مجهز به دوربین پریسکوپی با امکان زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.