تلفن همراه

گجت

August 11, 2021
16:41 چهارشنبه، 20ام مردادماه 1400
کد خبر: 127445

بلندگوی هوشمند شیائومی Sound با پشتیبانی از UWB و قیمت ۷۷ دلار معرفی شد

 
شیائومی بالاخره در مراسمی از گوشی می میکس ۴، تبلت‌های سری می پد ۵ و ربات سایبرداگ رونمایی کرد. این شرکت همچنین از اولین بلندگوی رده بالای خود پرده برداشت که با نام شیائومی Sound وارد بازار می‌شود و به‌رغم ادعای کیفیت بالا، قیمتی در حدود ۷۷ دلار دارد.
 
بلندگوی هوشمند Xiaomi Sound با قابلیت‌هایی که دارد باید یک محصول بزرگ می‌بود، ولی ما با یک محصول فشرده روبرو هستیم که علی‌رغم اندازه کوچکش طراحی شده تا صدای قدرتمندی ارائه کند. این دستگاه از فناوری Harman AudioEFX بهره می‌برد که اجازه می‌دهد بلندگو به یک منبع صوتی پرقدرت تبدیل شود و بدون آسیب رساندن به خود سخت‌افزار، فرکانس‌های پایین غنی داشته باشد.
 
 
شیائومی ساوند آهنربای نئودیمیم قدرتمند داخلی دارد و این شرکت مدعی است که فشار صدای آن می‌تواند به ۹۰ دسیبل برسد. حجم کامل بیس این بلندگو ۷۰ هرتز است و در عین حال امکان پخش صدای ۳۶۰ درجه‌ای را فراهم می‌کند. شیائومی برای این محصول گواهی Hi-Res هم دریافت کرده است.
 
شیائومی ساوند در دو رنگ نقره‌ای و مشکی عرضه می‌شود و بدنه‌ای فلزی دارد. «لی جون»، مدیرعامل این شرکت مدعی شده که بلندگوی آن‌ها زیباترین و باکیفیت‌ترین بلندگویی است که در ۱۰ سال اخیر معرفی کرده‌اند. به‌علاوه، این محصول قابلیت محاسبه ۳۳۰ عملیات صوتی در ثانیه را دارد و می‌تواند به بهینه‌سازی پویای صدا دست یابد. در عین حال، الگوریتم‌هایی برای تنظیم کیفیت و حجم صدا در ساعات شب در نظر گرفته شده که خروجی دستگاه را بهتر می‌کنند.
 
از دیگر قابلیت‌های جذاب این بلندگو می‌توانیم به پشتیبانی از امکان اتصال چند بلندگو به یکدیگر اشاره کنیم. این یعنی کاربر می‌تواند به‌صورت همزمان حداکثر ۸ بلندگو را به یکدیگر وصل کند و آن‌ها را در محل‌های متفاوتی قرار دهد تا به یک صدای غنی و همه‌جانبه دست یابد.
 
شیائومی ساوند افزون بر ارتباطات بلوتوثی از سیستم ارتباطی باند فوق وسیع (UWB) هم پشتیبانی می‌کند. با این حال، هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه این دستگاه در دسترس نیست.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.