تلفن همراه

فناوری

گوشی

August 11, 2021
19:19 چهارشنبه، 20ام مردادماه 1400
کد خبر: 127450

سامسونگ گوشی ٖZ Flip3 5G را معرفی کرد

WhatsApp Image 2021-08-11 at 19.11.21.jpeg
 
ICTna.ir – سامسونگ امروز از جدیدترین موبایل‌های تاشو خود یعنی گلکسی Z Fold3 5G و گلکسی Z Flip3 5G رونمایی کرد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) Galaxy Z Fold3 سامسونگ به نمایشگر بزرگ ۷.۶ اینچی مجهز شده که در حالت باز بودن ابعادی مشابه تبلت دارد و نسخه کوچکتر آن Galaxy Z Flip3 5G محسوب می شود.
 
Galaxy Z Flip3 5G نمایشگر تاشو ۶.۷ اینچی دارد و در بیرون هم نمایشگری به نام کاور اسکرین دارد که به مراتب بزرگ‌تر از نمایشگر ۱.۱ اینچی نسل قبلی است. ابعاد این نمایشگر به ۱.۹ اینچ افزایش یافته و پنل سوپر امولد آن رزولوشن ۲۶۰ در ۵۱۲ پیکسل را نمایش می‌دهد و سامسونگ در مورد نمایشگر دوم بین طراحی و قابلیت استفاده از گوشی تعادل برقرار کرده است.
Galaxy Z Flip3 5G مجهز به تراشه پنج نانومتری هشت هسته‌ای و رم گوشی هشت گیگابایتی با حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی مجهز شده است.
ضخامت Galaxy Z Flip3 5G در حالت باز شده ۶.۹ میلی‌متر و در حالت بسته ۱۵.۹ میلی‌متر است و وزن آن ۱۸۳ گرم است.
گوشی تاشو سامسونگ توسط شیشه مقاوم گوریلا گلس ویکتس در قاب پشتی محافظت شده است و برای اولین بار در بین گوشی‌های تاشودر مقابل نفوذ آب تا عمق ۱.۵ متری به مدت ۳۰ دقیقه مقاوم است اما در برابر گرد و غبار مقاوم نیست.
 
سامسونگ این گوشی را به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تجهیز کرده و دوربین سلفی آن نیز ۱۰ مگاپیکسل است و به باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و حسگر اثر انگشت تجهیز شده است.
این گوشی در رنگ‌های کرم،‌ سبز، بنفش و مشکی و با اندروید ۱۱ روانه بازار می‌شود ولی کاربرانی که این گوشی را از وبسایت سامسونگ خریداری کنند امکان انتخاب رنگ‌های خاکستری،‌سفید و صورتی را هم خواهند داشت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.