تلفن همراه

گوشی

August 11, 2021
20:01 چهارشنبه، 20ام مردادماه 1400
کد خبر: 127454

سامسونگ ماموریت خود برای حفظ محیط زیست را اعلام کرد

WhatsApp Image 2021-08-11 at 19.49.47.jpeg
 
سامسونگ امروز از یک پلتفرم زیست محیطی به نام Galaxy for the Planet در بخش موبایل خود رونمایی کرد که به توسعه نوآوری و روح همکاری در انجام اقدامات زیست محیطی در تمامی بخش‌های این شرکت کمک خواهد کرد. سامسونگ اهداف اولیه خود برای سال 2025 را کاهش تاثیرگذاری بر محیط زیست و همچنین کمتر کردن فرسایش منابع طبیعی در نتیجه تولید محصولات گلکسی عنوان کرده است. 
تی‌ام رو، مدیرعامل سامسونگ موبایل گفت «معتقدیم هرکسی باید نقش خود را در عرضه راهکارهای نوآورانه با هدف حفظ این سیاره برای نسل‌های آینده انجام دهد. سامسونگ درک می‌کند که تلاش‌های ما باید متناسب با مقیاس فعالیت‌هایمان، میزان تاثیرگذاری‌مان و گستردگی اکوسیستم گلکسی در کل جهان باشد».
او افزود «گلکسی برای سیاره ما، یک قدم مهم در سفر ما به سمت خلق دنیایی پایدار است و حرکت ما در این مسیر باز، شفاف و همراه با همکاری با دیگران خواهد بود».
 
تاثیرگذاری بهتر بر محیط زیست تا سال 2025
سامسونگ معتقد است انسجام اقدامات زیست محیطی در تمامی مراحل تولید با به حداقل رساندن تاثیرات زیست محیطی و ساخت آینده‌ای بهتر برای جوامع مختلف در سراسر جهان و نسل بعدی انسان‌های خلاق، ضروری خواهد بود. سامسونگ برای رسیدن به اهداف اولیه خود تا سال 2025 تلاش کرده و می‌خواهد این تعهد خود را برای مقابله با چالش‌های جدید تا سال 2025 ادامه دهد.
 
استفاده از مواد بازیافتی در تمامی محصولات موبایلی جدید تا سال 2025
سامسونگ برای کمک به ایجاد اقتصاد چرخه‌ای، بر روی مواد جدید و سازگار با محیط زیست سرمایه‌گذاری می‌کند. این شرکت با هدف استفاده از مواد بازیافتی در تمامی محصولات موبایلی تا سال 2025، از انواع مواد بازیافتی محصولات خود استفاده کرده و در عین حال قدرت، زیبایی و ماندگاری آنها را نیز مدنظر خواهد داشت. 
 
حذف کامل پلاستیک در بسته‌بندی موبایل تا 2025
سامسونگ در حال اجرای برنامه‌ای برای حذف کامل پلاستیک از بخش بسته‌بندی موبایل‌های خود تا سال 2025 است و در این مسیر منابع و مواد غیرضروری را که بصورت سنتی در بسته‌بندی استفاده می‌شدند، حذف کرده و با مواد سازگار با محیط زیست جایگزین می‌کند. 
 
کاهش مصرف باتری در حالت استندبای در تمامی شارژرهای سامسونگ تا حد 0.005 وات تا سال 2025
سامسونگ فناوری‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی را به اولویت کاری خود تبدیل کرده است تا به افزایش بهره‌وری انرژی و کاهش مصرف آن کمک کند. سامسونگ با موفقیت مصرف برق تمامی شارژرهای گوشی هوشمند خود در حالت استندبای را به 0.02 وات رسانده که جزو بهره‌ورترین شارژرهای موبایلی دنیا هستند. سامسونگ بر پایه همین پیشرفت، روی رسیدن به مصرف برق صفر در حالت استندبای کار خواهد کرد و هدف بعدی کاهش این مصرف تا 0.005 وات تا سال 2025 است. 
 
صفر کردن میزان پسماند دفنی تا 2025
سامسونگ در حال کم کردن پسماند کارگاه‌های تولید موبایل خود بوده و متعهد است تمامی پسماند‌های خود را تا سال 2025 به سمت بازیافت هدایت کند. این شرکت همچنین در حال فعالیت برای کاهش پسماندهای الکترونیکی در سطح جهانی بوده و در این مسیر چرخه حیات محصولات، بهبود روندهای طراحی محصول و اجرای برنامه‌هایی مانند استفاده مجدد از محصولات گلکسی، محصولات تجدید شده با ضمانت و تعویض مدل‌های قدیمی با مدل‌های جدید در دستور کار قرار گرفته است. 
 
ادامه روح شفافیت در سامسونگ
شرکت سامسونگ به فعالیت برای یافتن مسیر‌هایی جدید در مقابله با بحران اقلیمی و توسعه جایگاه خود در تسریع پیشرفت به سمت رسیدن به اهداف توسعه پایدار، ادامه خواهد داد. این شرکت متعهد به گزارش شفاف پیشرفت‌های خود و همکاری با پیشگامان صنعت در این حرکت به سمت توسعه پایدار خواهد بود. 
استفانی چوی، مدیر بازاریابی سامسونگ موبایل می‌گوید «سامسونگ متعهد به خلق راهکارهایی است که امکان آینده‌ای بهتر را برای مردم و سیاره ما فراهم کند. البته می‌دانیم که به تنهایی قادر به انجام این کار نخواهیم بود و در این حوزه، سیاره‌مان نیاز به مبارزه‌ای جمعی و نه رقابت دارد.»
او افزود «ما به دنبال همکاری در همه فعالیت‌هایمان هستیم و شرکای راهبردی ما در تمامی حوزه‌ها، صنایع و بازارها به ما امکان خواهند تا تاثیری مثبت بر دنیای اطراف‌مان بگذاریم. کمک کنید تا به آینده‌ای پایدارتر برسیم».
محصولات سامسونگ با دقت کامل و برای به حداقل رساندن تاثیر آنها بر محیط زیست در کل چرخه حیات‌شان طراحی می‌شوند. فعالیتی که شامل استفاده از چیپ‌های نیمه‌هادی با حداقل مصرف انرژی، بسته‌بندی سازگار با محیط زیست، فناوری‌های صرفه‌جویی در انرژی و توانایی استفاده مجدد از دستگاه‌های قدیمی می‌شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.