تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

گجت

August 20, 2021
12:02 جمعه، 29ام مردادماه 1400
کد خبر: 127687

ایرباد وایرلس Enhance Plus جبرا نقش یک سمعک را ایفا می‌کند

jabra-enhance-plus-2-768x768-1.jpg
 
شرکت جبرا به تازگی از یک ایرباد وایرلس جدید و پیشرفته به نام Enhance Plus رونمایی کرد که از فناوری سمعک بهره می‌برد و می‌تواند برای آنهایی که از مشکلات شنوایی رنج می‌برند، گزینه مناسبی برای خرید باشد.
 
این محصول که نقش یک سمعک را نیز برای کم‌شنوایان ایفا خواهد کرد، همانند صدها ایربادهای وایرلس موجود در بازار طراحی شده و به گفته جبرا، در اواخر سال جاری میلادی و در رنگ‌های خاکستری و طلایی وارد بازار خواهد شد.
 
ایرباد Enhance Plus به چهار قابلیت پردازش صوت مجهز شده که می‌تواند به کاربر در شنیدن بهتر صداها در موقعیت‌های مختلف از قبیل رستوران یا جلسات کاری کمک کند. طبق گفته جبرا، حالت نخست Wrap Compressor نام دارد که صداها را به منظور ارائه صوتی با کیفیت طبیعی مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد.
 
حالت دوم، Digital Noise Reduction نامگذاری شده که قادر است در محیط‌های شلوغ و با نویز زیاد، صدایی شفاف و وضوح مناسب را به گوش کاربر برساند. حالت سوم، Digital Feedback Suppression است که مانع از تداخل فیدبک در تقویت کیفیت صدا می‌شود. و بالاخره حالت چهارم، Binaural Beamformer نام دارد که صداهای مقابل کاربر را ایزوله می‌کند تا کاربر روی صداهای مهم پیرامون خود تمرکز کند.
 
از دیگر ویژگی‌های بارز Enhance Plus، اندازه و ابعاد آن است. جبرا در این رابطه عنوان کرد که این ایرباد 50 درصد کوچک‌تر از ایرباد وایرلس Elite 75t این شرکت است که خود جزو مدل‌های کوچک بازار به شمار می‌رود. به گفته جبرا، اندازه کوچک Enhance Plus باعث می‌شود تا حتی در مکالمات هم به چشم نیاید.
 
علی‌رغم اندازه کوچک، عملکرد این ایرباد همانند دیگر ایربادهای وایرلس است و از طریق بلوتوث کار می‌کند. طول عمر باتری Enhance Plus برابر با 10 ساعت عنوان شده و می‌توان از کیس ایرباد نیز انرژی مورد نیاز برای 30 ساعت دیگر را نیز دریافت کرد.
 
همچنین این ایرباد از استاندارد IP52 بهره می‌برد که نشان از مقاومت نسبی بدنه در برابر آب و گردوغبار دارد. با این حال، Enhance Plus به عنوان یک محصول پزشکی و درمانی تولید شده و افراد برای استفاده از این محصول می‌بایست چند تست شنوایی را نزد متخصصان و پزشکان این حوزه بگذرانند و در صورت مفید بودن می‌توانند آن را خریداری کنند.
 
البته هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت این محصول اعلام نشده اما گفته می‌شود که قیمت آن بین 500 تا 850 دلار خواهد بود. در کنار این ایرباد، خریداران به اپلیکیشن Enhance نیز دسترسی خواهند داشت که به گفته جبرا می‌توان از این طریق، تنها در چند دقیقه، ایرباد را راه‌اندازی و از آن استفاده کرد.
 
همچنین این اپلیکیشن به قابلیت‌های متنوعی از قبیل کم و زیاد کردن صدا و انتخاب حالت‌های شنیداری مجهز شده است. جبرا این ایرباد را با همکاری شرکت GN Hearing تولید کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.