تبلت

تلفن همراه

August 25, 2021
16:27 چهارشنبه، 3ام شهریورماه 1400
کد خبر: 127882

رندرهای جدید آیپد مینی ۶ تبلت اپل را در رنگ‌های مختلف به تصویر می‌کشند

 
مدت‌هاست گزارش‌ها از معرفی نسل جدید آیپد مینی با طراحی تازه در آینده نزدیک خبر می‌دهند. حالا رندرهای جدیدی از این دستگاه به اینترنت راه پیدا کرده‌اند که طراحی آیپد مینی ۶ را در رنگ‌های متنوع و زوایای مختلف نشان می‌دهند.
 
اپل احتمالا در پاییز پیش رو آیپد مینی ۶ را به همراه نسل نهم آیپد استاندارد روانه بازار می‌کند. انتظار می‌رود تبلت کوچک کوپرتینویی‌ها به نمایشگر بزرگتری نسبت به نسل گذشته‌اش مجهز شود و همچنین حاشیه‌های اطراف آن کاهش یابد.
 
حالا رندرهای جدید نسل آینده آیپد مینی که از سوی طراحی به نام «مایکل ما» منتشر شده‌اند، ما را با طراحی این محصول و همچنین مشخصات کلیدی‌اش آشنا می‌کند.
 
 
در حالت کلی به نظر می‌رسد با نسخه کامپکت آیپد ایر ۴ روبه‌رو هستیم که از نمایشگر ۸.۴ اینچی با رفرش ریت ۶۰ هرتز بهره می‌برد. اطراف این پنل حاشیه یکدستی به چشم می‌خورد که ضخامت چندان زیادی ندارد. ظاهرا ابعاد کلی این تبلت ۲۰۶ در ۱۳۸ در ۶.۱ میلی‌متر است و در رنگ‌های خاکستری فضایی، نقره‌ای، رزگلد، سبز و آبی آسمانی راهی بازار می‌شود.
 
کوپرتینویی‌ها احتمالا در این تبلت از چیپ ۵ نانومتری A14 Bionic استفاده می‌کنند؛ تراشه‌ای که قدرت آیپد ایر ۴ و همچنین گوشی‌های سری آیفون ۱۲ را تامین می‌کند. البته برخی گزارش‌ها از تجهیز آیپد مینی ۶ به چیپ A15 Bionic هم اشاره می‌کنند.
 
 
این تبلت کامپکت در نسخه‌های مختلف مجهز به ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد و می‌توان آن را در نسخه‌های وای‌فای و ۵G سفارش داد. در نهایت انتظار می‌رود سنسور اثر انگشت آن درون دکمه پاور تعبیه شود و همچنین قادر به پشتیبانی از نسل سوم قلم اپل پنسل باشد.
 
با توجه به حجم بالای گزارش‌ها، انتظار داریم طراحی نهایی آیپد مینی ۶ تفاوتی با رندرهای جدید نداشته باشد. این تبلت احتمالا با استقبال مناسبی از سوی کاربران مواجه خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.