اپراتورها

تلفن همراه

August 28, 2021
11:07 شنبه، 6ام شهریورماه 1400
کد خبر: 127918

تبریک مدیرعامل همراه اول به وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرعامل همراه اول در پیامی انتصاب دکتر عیسی زارع‌پور را به عنوان وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات تبریک گفت.
 
 
جناب آقای دکتر زارع‌پور
وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات
 
اکنون که با تدبیر شایسته ریاست محترم جمهوری و اعتماد نمایندگان محترم ملت سکاندار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شده‌اید، ضمن تبریک مسئولیت جدید و آرزوی بهترین‌ها، از خداوند منان توفیق روزافزون جنابعالی را در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری(دامت برکاته) و‌ خدمت به مردم عزیز کشورمان در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) خواستارم.
در این مسیر همراه اول به‌عنوان بزرگترین اپراتور ارتباطات سیار کشور وظیفه خود می‌داند که یاریگر جنابعالی در تحقق اهداف کمی و کیفی حوزه فاوا باشد.
 
من الله التوفیق
مهدی اخوان بهابادی
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.