تلفن همراه

گوشی

August 28, 2021
11:38 شنبه، 6ام شهریورماه 1400
کد خبر: 127928

گلکسی S22 و S22 پلاس احتمالا از زوم اپتیکال ۳ برابری پشتیبانی خواهند کرد

 
با وجودی که چندین ماه تا معرفی نسل بعدی پرچمدارهای سامسونگ فاصله داریم، شاهد انتشار گزارش‌ها درباره آن‌ها هستیم. طبق جدیدترین اطلاعات، کاربران گلکسی S22 و S22 پلاس به زوم اپتیکال ۳ برابری دسترسی پیدا می‌کنند.
 
سامسونگ در سال‌های گذشته روی بهبود عملکرد زوم نسخه‌های استاندارد و پلاس سری گلکسی S تمرکز نکرده و گوشی‌های گلکسی S20 و S20 پلاس به همراه S21 و S21 پلاس از زوم اپتیکال ۱.۱ برابری پشتیبانی می‌کنند. البته به لطف دوربین ۶۴ مگاپیکسلی می‌توانند زوم دیجیتال و هیبریدی مناسبی را در اختیار کاربران قرار دهند.
 
حالا طبق گزارشی جدید، کره‌ای‌ها می‌خواهند توانایی زوم پرچمدارهای آینده‌شان را افزایش دهند. به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد از دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی در گلکسی S22 و S22 پلاس استفاده کند که قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و دیگر خبری از زوم اپتیکال ۱.۱ نسل‌های قبلی آن‌ها نخواهد بود.
 
 
انتظار می‌رود سامسونگ در گلکسی S22‌ اولترا از دو دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی استفاده کند که یکی از آن‌ها پریسکوپی با قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ برابری خواهد بود. در حالی که چنین قابلیتی در اختیار کاربران نسخه‌های استاندارد و پلاس قرار نمی‌گیرد، زوم اپتیکال ۳ برابری برای اکثر کاربران کفایت می‌کند.
 
سامسونگ احتمالا در گلکسی S22 و S22 پلاس از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که با توجه به همراهی آن با دوربین تله‌فوتو ‍۱۰ مگاپیکسلی و اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی، از دوربین اصلی آن‌ها اطلاع داریم. با این حال نمی‌دانیم کره‌ای‌ها چه برنامه‌ای برای دوربین سلفی این محصولات دارند.
 
با وجود انتشار گزارش‌ها و شایعات بالا درباره نسل بعدی پرچمدارهای سامسونگ، هنوز نمی‌توانیم با اطمینان از مشخصات فنی آن‌ها صحبت کنیم. با این حال باید منتظر سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۲ با رابط کاربری One UI 4.0 و همچنین عرضه آن‌ها با پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز به پردازنده گرافیکی AMD در برخی بازارها باشیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.