تلفن همراه

گوشی

August 31, 2021
11:46 سه شنبه، 9ام شهریورماه 1400
کد خبر: 128032

آنر X20 مکس احتمالا نمایشگر ۷٫۲ اینچی خواهد داشت

 
بر اساس شایعات، آنر X20 مکس احتمالا با نمایشگر عظیم ۷٫۲ اینچی، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و ماژول دوربین جزیره‌ای همراه خواهد بود.
 
تابه‌حال با دو عضو از خانواده آنر X20 آشنا شده‌ایم. آنر X20 SE که مدل به‌صرفه‌تر این خانواده به شمار می‌آید و آنر X20 5G که ماژول دوربین دایره‌ای و نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برای آن در نظر گرفته شده است.
 
آنر در جریان رونمایی از سری آنر مجیک ۳، پیش‌نمایشی از مدل سوم این خانواده یعنی X20 مکس ارائه داد؛ اما اطلاعاتی در مورد آن فاش نکرد. بر اساس گزارش GSMArena، شایعات جدیدی از چین، در مورد آنر X20 مکس اطلاعاتی در اختیارمان قرار می‌دهد.
 
بر همین اساس، آنر X20 مکس به نمایشگر بزرگ ۷٫۲ اینچ مجهز  خواهد بود و باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت وظیفه تأمین انرژی آن را بر عهده خواهد داشت. گفته می‌شود ماژول دوربین جزیره‌ای گرد X20 5G در این مدل هم حضور دارد.
 
می‌توان گفت آنر X20 مکس، نسل بعدی آنر X10 مکس به شمار می‌آید که در تابستان ۲۰۲۰ معرفی شد. البته X10 مکس به نمایشگر ۷٫۱ اینچ مجهز بود؛ این یعنی X20 مکس با نمایشگر ۷٫۱ اینچ، بزرگ‌ترین نمایشگر در بین تمام گوشی‌های آنر را خواهد داشت. گفته می‌شود احتمالا آنر برای X20 مکس از تراشه دایمنسیتی ۱۱۰۰ استفاده خواهد کرد.
 
سؤال اصلی اینجا است که آیا آنر می‌تواند این گوشی‌های میان‌رده را به بازارهای خارج از چین هم بیاورد یا خیر. آخرین گوشی سری X این شرکت چینی 10X Lite نام داشت که اواخر سال ۲۰۲۰ معرفی شد و البته گوشی جدید این برند به‌حساب نمی‌آمد. 10X Lite در واقع یکی از گوشی‌های هواوی است که با تغییر نام تجاری، با برند آنر معرفی شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.