تلفن همراه

گوشی

August 31, 2021
17:07 سه شنبه، 9ام شهریورماه 1400
کد خبر: 128055

گوشی‌های سری گلکسی S22 احتمالا از آبان ماه به تولید انبوه می‌رسند

 
 
ظاهرا سامسونگ می‌خواهد تولید انبوه گوشی‌های پرچمدار جدیدش یعنی سری گلکسی S22 را همراه با جدیدترین پردازنده اسنپدراگون از ماه نوامبر (آبان-آذر) آغاز کند.
 
اکنون‌ که زمان زیادی به معرفی و عرضه پرچمداران جدید سامسونگ باقی نمانده، اطلاعاتی در مورد این گوشی‌ها در سایت‌های مختلف منتشر می‌شود. طبق اطلاعات فاش‌ شده، سامسونگ تولید انبوه این گوشی‌ها را از ماه نوامبر شروع می‌کند و فروش پرچمداران ۲۰۲۲ سامسونگ از ماه ژانویه سال میلادی آینده شروع می‌شود. سامسونگ به‌تازگی نسل جدید گوشی‌های تاشوی خود یعنی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ را روانه بازار کرده است.
 
انتظار می‌رود تمام گوشی‌های سری گلکسی S22 که تولید آن‌ها از ماه نوامبر شروع می‌شود، مجهز به پردازنده آینده کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۹۸ باشند و به‌عنوان نخستین گوشی‌های مجهز به این پردازنده در جهان عرضه شوند؛ بنابراین سامسونگ با عرضه پرچمداران جدیدش می‌تواند از شیائومی که قصد دارد پرچمداران جدیدش را با همین پردازنده عرضه کند، پیشی بگیرد.
 
 
طبق گزارشی در گذشته، پردازنده اسنپدراگون ۸۹۸ به دست سامسونگ تولید خواهد شد و احتمالا ۲۰ درصد عملکرد بهتری نسبت به نسل گذشته‌اش خواهد داشت. سامسونگ تمام سفارش‌ها برای تولید این پردازنده را برعهده گرفته و TSMC نیز احتمالا نسخه پلاس و ارتقایافته آن را تولید خواهد کرد.
 
برخی نسخه‌های سری گلکسی S22 نیز مانند همیشه در برخی نقاط جهان همراه با پردازنده اگزینوس عرضه می‌شوند و احتمالا در پرچمداران آینده کره‌ای‌ها از اگزینوس ۲۲۰۰ استفاده می‌کند. این تراشه از پردازشگر گرافیکی AMD بهره می‌برد و قدرت بالایی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
 
گزارش‌های منتشر شده در مورد پرچمداران جدید سامسونگ نشان می‌دهند که این گوشی‌ها دارای دوربین اصلی سه‌گانه هستند که شامل لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز تله فوتو پریسکوپی و لنز اولترا واید می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.