تلفن همراه

گوشی

September 1, 2021
16:37 چهارشنبه، 10ام شهریورماه 1400
کد خبر: 128083

گلکسی S21 FE بدون درگاه کارت حافظه و شارژر درون جعبه از راه می‌رسد

 
مدت‌هاست در شایعات گفته می‌شود که عرضه گلکسی S21 FE به خاطر بحران کمبود تراشه با تاخیر روبرو شده اما حالا دفترچه راهنمای این دستگاه فاش شده که ضمن ارائه اطلاعات درباره برخی مشخصات، می‌توانیم به عرضه‌اش در هفته‌های آینده امیدوار باشیم.
 
پیش‌تر شایعه شده بود که گلکسی S21 FE درگاه کارت حافظه microSD ندارد، اما مرجع چینی TENAA در ماه ژوئیه این شایعه را رد کرد. حالا اطلاعات دفترچه راهنمای این تلفن هوشمند گزارش اول را تایید کرده و از فقدان این درگاه در گلکسی S21 FE خبر داده است. البته این تفاوت در گزارش‌ها می‌تواند مربوط به تفاوت در مدل‌های جغرافیایی باشد. به عبارت دیگر، مدل چینی این گوشی احتمالا کارت حافظه می‌پذیرد ولی سایر مدل‌ها ممکن است چنین قابلیتی نداشته باشند.
 
 
نکته بعدی درباره گلکسی S21 FE که این دفترچه راهنما آن را فاش کرده، عدم وجود شارژر در جعبه و جک هدفون روی خود این گوشی است. حذف جک هدفون با توجه به وضعیت پرچمداران اخیر سامسونگ اتفاق عجیبی نیست، اما این شرکت تاکنون در بسیاری از محصولات خود شارژر را به دست کاربران می‌رساند.
 
اطلاعات دیگری که در این دفترچه راهنما تایید شده مربوط به وجود حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر، استاندارد ضد آب و گردوغبار IP68، نرخ نوسازی بالای صفحه نمایش و شباهت ظاهری این دستگاه به سایر اعضای خانواده گلکسی S21 است. افزون بر این، گفته شده که گلکسی S21 FE حداقل در چهار رنگ مشکی، سبز، بنفش و سفید عرضه می‌شود.
 
این گوشی هوشمند احتمالا از فناوری‌های شارژ بی‌سیم، شارژ بی‌سیم معکوس، سامسونگ Pay، وایرلس DeX و دالبی اتموس بهره خواهد برد. انتظار داریم نسخه FE گلکسی اس ۲۱ در برخی بازارها با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ و در بقیه بازارها با چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ از راه برسد. این گوشی ۶ یا ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی خواهد داشت و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.