تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

September 4, 2021
11:21 شنبه، 13ام شهریورماه 1400
کد خبر: 128127

حمید محمدی رئیس هیات مدیره اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی شد

 
حمید محمدی،نائب رئیس اول هیات مدیره اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی و مدیرعامل دیجی‌کالا پس از  تایید استعفای محمد کرمی،رئیس هیات مدیره اتحادیه، برای ریاست هیات مدیره اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی انتخاب شد.
 
محمد کرمی،رئیس هیات مدیره اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی تیرماه استعفای خود را به هیات مدیره ارسال کرد و در اوایل شهریورماه دبیرخانه هیات عالی نظارت با استعفای وی موافقت کرد. حالا رضا الفت نسب،عضو هیات مدیره اتحادیه به پیوست گفت که در روزهای باقیمانده به پایان دوره اول هیات مدیره اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی حمید محمدی، مدیرعامل دیجی‌کالا، نائب رئیس هیات مدیره اتحادیه، ریاست جلسات را به عهده می‌گیرد و البته درحال حاضر منتظر صدور حکم محمدی از سوی اتاق اصناف هستند.
 
حمید محمدی، رئیس اتحادیه کسب و کارهای مجازی
الفت‌نسب دراین مورد گفت: «آقای حمید محمدی، با توجه به اینکه آقای کرمی استعفا دادند، قبول کرده تا در این چند وقت ریاست اتحادیه را به عهده بگیرد. البته چنین تغییراتی نیاز به تشریفاتی دارد که هم‌اکنون در حال انجام است. منتظر هستیم تا حکم آقای محمدی صادر و به ما هم ابلاغ شود. از شنبه نیز طبق روالی که اتاق اصناف اعلام کند،در خصوص امضای نامه‌ها و موارد دیگر عمل خواهیم کرد.»
 
او ادامه داد: « آقای محمدی هم نایب رئیس هیات مدیره اتحادیه است و منعی برای امضای نامه‌ها و مجوزها را ندارد. درمورد ریاست هم اجازه دادیم تا اتاق اصناف ایران هم خودشان این موضوع را بررسی بیشتری کنند تا کارها با هماهنگی بیشتری پیش رود.»
 
در کنار بحث ریاست، دو نفر اعضای عضو هیات مدیره علی البدل هم استعفا داده بودند که طبق قانون تبصره ۴ ماده ۲۲ قانون نظام صنفی اگر اعضا استعفا بدهند یا اخراج شوند یا به هردلیلی نتوانند در هیات مدیره حضور داشته باشند،اعضای جایگزین توسط اتاق اصناف ایران معرفی می‌شوند که در این مورد الفت‌نسب بیان کرد که با اینکه اتاق اصناف باید این ۲ نفر را تعیین کند،هنوز دراین زمینه اتفاقی رخ نداده است.
 
درمورد انتخابات هیات مدیره اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی هم الفت نسب گفت: «کل انتخابات صنفی کشور به خاطر شرایط کرونا عقب افتاده است. اول گفتند تا شهریور انتخابات به تاخیر بیفتد. بعد هم‌اکنون منتظر ستاد ملی کرونا هستیم که اعلام کنند که چه زمانی می‌توانیم انتخابات خود را برگزار کنیم. من فکر می‌کنم تا ۲ ماه آینده انتخابات برگزار می‌شود. به نظر می‌رسد این ستاد منتظر است،تعداد بیشتری از مردم واکسینه کنند. چون برای انتخابات باید به صورت حضوری در اتاق‌های اصناف حضور پیدا کنند.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.