اپراتورها

تلفن همراه

September 9, 2021
12:01 پنجشنبه، 18ام شهریورماه 1400
کد خبر: 128314

مخابرات به دنبال تفویض اختیارات مدیریتی به مدیران استانی است

 
رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران‌ در جریان سفر استانی به آذربایجان غربی گفت: «یکی از اهداف سفرهای استانی سنجش پتانسیل مناطق برای تفویض اختیارات مدیریتی بیشتر به آنها است.»
 
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، ابراهیم محمودزاده، رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران امروز (۱۷ شهریور) به همراه چند تن از مدیران این شرکت در جریان سفری یک روزه به ارومیه رفت و در تشریح دلایل و اهداف سفرهای استانی خود گفت: «بررسی وضعیت تحقق شاخص‌ها، دیدار چهره به چهره با مدیران و ثبت نظرات آنها برای تصمیم‌گیری‌های کلان در شرکت مخابرات ایران است.»
 
رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: «یکی از سیاست‌های آتی ما در شرکت مخابرات ایران این است که موانع مدیریتی و بروکراسی غیر ضروری اداری را در مناطق موفق مخابراتی کاهش یابد.»
 
محمودزاده ادامه داد: «هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در نظر دارد که با توجه به پتانسیل‌های مناطق مخابراتی برخی از اختیارات مدیریتی را به آنها تفویض کند.»
 
او اجرای این تصمیم را منوط به توانایی‌های مناطق مخابراتی دانست و تاکید کرد: «یکی دیگر از اهداف سفرهای استانی سنجش پتانسیل مناطق مخابراتی در همین راستا است.»
 
او گفت: «استعدادهای نیروی انسانی در شرکت مخابرات ایران پراکنده است و ما به دنبال آن هستیم از همه این استعدادها به طور کارآمد استفاده شود و این‌طور نباشد که این افراد و نظرات و تصمیماتشان نادیده گرفته شود.»
 
رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران همچنین از بررسی دقیق عملکرد مناطق مخابراتی در قالب داشبوردهای مدیریتی خبر داد.
 
محمودزاده با ابراز خشنودی از نگاه سازنده دولت جدید و وزیر ارتباطات در خصوص دغدغه‌های صنعت مخابرات و شرکت مخابرات ایران از تلاش برای همکاری حداکثری فی‌مابین شرکت مخابرات ایران با دولت خبر داد و گفت: «امیدواریم این همدلی و همراهی به رشد و بالندگی فراگیر ارتباطات در کشور منتهی شود.»
 
در ابتدای این نشست، نوری سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی، گزارشی از وضعیت مخابرات منطقه آذربایجان غربی را در خصوص شاخص‌ها و چالش‌های حوزه‌های مختلف ارائه کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.