تلفن همراه

گوشی

September 11, 2021
15:15 شنبه، 20ام شهریورماه 1400
کد خبر: 128366

احتمال عرضه جهانی سری P50 در پی انتشار دعوت‌نامه مرموز هواوی

 
پس از انتشار دعوت‌نامه مرموزی توسط هواوی، عده‌ای احتمال می‌دهند که این شرکت قصد دارد در تاریخ اعلام‌شده سری P50 را عرضه کند.
 
پس از اتفاقاتی که در پی تحریم هواوی توسط دولت آمریکا رخ داد، این شرکت سقوط کرد؛ اما مطمئنا هنوز از آن خارج نشده است. ممکن است خبرهای کمتری از این شرکت در فضای مجازی منتشر شود و دسترسی‌های آن کمتر از گذشته باشد؛ اما هواوی هنوز در حال تلاش است و سعی می‌کند زنده بماند.
 
به گزارش Androidauthority، برای مثال امروز این شرکت دعوت‌نامه‌ای برای رویداد معرفی گوشی‌های هوشمند بعدی خود منتشر کرده که البته در آن، درباره محصولی که قرار است معرفی شود نوشته نشده؛ اما کاملا واضح است که شاهد رویداد جهانی سری P50 هواوی خواهیم بود. در دعوت‌نامه مذکور نمای جانبی یک گوشی هوشمند دیده می‌شود.
 
در ادامه تصویر دعوت‌نامه منتشر شده را مشاهده می‌کنید: 

 
تا آن‌جایی که اطلاع داریم، هواوی گوشی هوشمند جدیدی در آستین خود ندارد. معمولا در این مرحله از چرخه عرضه محصولات هواوی، یک گوشی از سری میت (Mate) معرفی می‌شود؛ اما تاکنون خبری از گوشی جدیدی در این خط تولید به گوش ما نرسیده است. به‌علاوه، این شرکت هنوز سری هواوی P50 را به‌صورت جهانی عرضه نکرده است، بنابراین دیدن آن در رویداد جهانی مذکور که دعوت‌نامه‌اش منتشر شده کاملا منطقی به نظر می‌رسد.
 
هواوی، P50 را تقریبا دو ماه پیش در چین عرضه کرد. طبق معمول، تلفن‌ها دارای سخت‌افزار عالی و سیستم دوربین مطمئن هستند؛ اما به «لطف» تحریم هواوی، هیچ اپ گوگلی در دسترس نیست و این دستگاه با سیستم‌عامل هارمونی عرضه می‌شود؛ نه اندروید که در بیشتر دستگاه‌های فعلی وجود دارد.
 
هواوی دیگر در بین پنج تولیدکننده برتر گوشی‌ هوشمند جهان قرار ندارد و باید دید تا چه مدت می‌تواند به این بازی ادامه بدهد و گوشی‌های هوشمند خود را در دنیا به فروش برساند. محصولات این شرکت همیشه در چین مخاطبان خوبی خواهند داشت؛ اما سری P50 می‌تواند آزمایش بزرگی باشد تا ببیند آیا خریداران غربی آماده زندگی بدون گوگل هستند یا ترجیح می‌دهد از گوشی‌های هوشمند دیگری که اندروید دارند استفاده کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.