تلفن همراه

گوشی

September 12, 2021
11:31 یکشنبه، 21ام شهریورماه 1400
کد خبر: 128397

هواوی از برگزاری مراسمی در تاریخ ۲۹ مهر خبر داد

 
هواوی با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی، از برگزاری رویدادی جدید در تاریخ ۲۹ مهر ماه (۲۱ اکتبر) خبر داده است. به نظر می‌رسد چینی‌ها می‌خواهند در این تاریخ از محصول جدیدی رونمایی کنند. این رویداد در شهر وین برگزار خواهد شد و رئیس بخش مصرف‌کنندگان کانادا و اروپای شرقی هواوی، دکتر «درک یو» میزبان آن خواهد بود.
 
هنوز مشخص نشده هواوی قصد معرفی چه محصولاتی را دارد، اما طبق دعوتنامه‌ای که برای اهالی رسانه ارسال کرده، احتمالا با معرفی گوشی‌های سری P50 برای بازار جهانی مواجه می‌شویم. این محصولات چند ماه پیش در چین معرفی شدند. در کنار تصویر دعوتنامه، یکی دیگر از دلایل احتمال معرفی جهانی سری P50، گزارش‌هایی مبنی بر عدم معرفی گوشی‌های سری میت ۵۰ در سال جاری میلادی است.
 
 
گوشی‌ پی ۵۰ هواوی از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی اولد ۹۰ هرتزی بهره می‌برد و تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ نیز وظیفه انجام کارهای پردازشی‌اش را برعهده دارد. این دستگاه به دوربین اصلی سه‌گانه مجهز شده که شامل سنسورهای ۵۰، ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی می‌شود که به ترتیب دوربین اصلی، پریسکوپی تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۵ برابری و اولترا واید هستند.
 
گوشی P50 پرو به نمایشگر ۶.۶ اینچی اولد ۱۲۰ هرتزی مجهز شده و تراشه به کار رفته در آن نیز کرین ۹۰۰۰ است. دوربین اصلی و سنسور فوق عریض تفاوتی با مدل پی ۵۰ ندارد و تنها فرق در لنز پریسکوپی خلاصه می‌شود. در مدل پی ۵۰ پرو لنز پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسل دارد و میزان بزرگنمایی اپتیکال آن نیز ۳.۵ برابر است. البته این دستگاه دوربین سیاه و سفید ۴۰ مگاپیکسلی هم دارد.
 
هر دو مدل به دوربین سلفی یکسان و ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند. ظرفیت باتری نسخه استاندارد ۴۱۰۰ و نسخه پرو ۴۳۶۰ میلی آمپر ساعتی است که هر دو از شارژ ۶۶ واتی سیمی پشتیبانی می‌کنند. اما برای نسخه پرو شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی نیز در نظر گرفته شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.