تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

September 13, 2021
11:33 دوشنبه، 22ام شهریورماه 1400
کد خبر: 128434

شاغلین کسب‌وکارهای آنلاین واکسن کرونا می‌زنند

اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی از قول مساعد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای واکسیناسیون افراد شاغل در کسب‌وکارهای آنلاین خبر داد.
عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی در رابطه با واکیسیوناسیون کارکنان کسب‌وکارهای آنلاین، گفت: «پس از پیگیری‌های اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای واکسیناسیون افراد شاغل در کسب‌وکارهای آنلاین، وزارت بهداشت با این موضوع موافقت کرد.
 
وی افزود: در همین راستا قرار شد ما لیست افراد شاغل در کسب‌وکارهای آنلاین را آماده و برای وزارت بهداشت ارسال کنیم تا وزارت بهداشت مراحل بعدی را پیش ببرد.»
رضا الفت‌نسب با بیان اینکه حدود یکصد هزار نفر به شکل مستقیم در کسب‌وکارهای آنلاین شاغل هستند، گفت: «امیدوارم هر چه سریع‌تر با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واکسیناسیون را شروع کنیم. اتحادیه در نظر دارد برای تسریع فرآیند واکسیناسیون افراد شاغل در کسب‌وکارهای آنلاین در همکاری با این کسب‌وکارها حداقل در شهر تهران مرکزی را به واکسیناسیون این افراد اختصاص دهد. در این صورت موفق خواهیم شد ظرف مدت 2 ماه و بدون وارد کردن بار مضاعف بر دوش وزارت بهداشت، کارکنان کسب‌وکارهای آنلاین را واکسینه کنیم.»
الفت‌نسب درباره فرآیند ارسال لیست کارکنان به اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای آنلاین توضیح داد: «کسب‌وکارهای آنلاین عضو اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی برای این منظورمی‌توانند وارد پنل کاربری خود در وبسایت اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی شوند و لیست کارکنان خود را بارگذاری کنند.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.