تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

September 13, 2021
17:04 دوشنبه، 22ام شهریورماه 1400
کد خبر: 128461

بازاریابی دیجیتالی با هزینه کمتر سبب شکوفایی اقتصاد می شود

 
رئیس اولین کنگره و نمایشگاه بین المللی صنعت و بازارسازهای نوین از ارایه راهکارهای علمی پژوهشی جهت افزایش فروش آنلاین صنایع مختلف خبر داد.
 
به گزارش دبیرخانه کنگره صنعت و بازارسازهای نوین، در آئین رونمایی از پوستر کنگره و نمایشگاه صنعت و بازارسازهای نوین حسین پور بشاش رئیس کنگره اظهار داشت: به دلیل شرایط ایجاد شده ناشی از شیوع کرونا، تحریم‌ها و رکود اقتصادی، بسیاری از صنایع در کشور با مشکل فروش مواجه شده‌اند که ما تلاش کرده‌ایم با استفاده از پژوهشهای کاربردی و راهکارهای عملیاتی در زمینه فضای دیجیتال مارکتینگ اقداماتی را جهت کمک به صنایع مختلف و توسعه اشتغال دانش آموختگاه دانشگاهی انجام دهیم.
 
در ادامه کامران کیانی منش دبیر علمی کنگره با بیان این نکته که فعالان حدود ۱۵ رشته از صنایع کوچک، متوسط و بزرگ به طور کلی از اهداف و مخاطبان در کنگره صنعت و بازارسازهای نوین هستند، گفت: صنایع پزشکی، کشاورزی،معدنی،فلزی و غیرفلزی، صنعت بانک و بیمه ،ساختمان و… از جمله رشته صنایع هدف محسوب می‌شوند.
 
کیانی منش، رییس دانشگاه عالی انفورماتیک ایران افزود: برخی از صنایع گام‌هایی را جهت افزایش فروش خود با استفاده از فضای دیجیتال آغاز کرده‌اند و برخی از صنایع نیز همچنان به صورت سنتی، تدریجاً به سمت فروش‌های آنلاین رفته اند؛ لذا هدف ما این است که از طریق کنگره، کارگاه های آموزشی و نمایشگاه جنبی این کنگره در حوزه دیجیتال به صورت علمی و عملی کمک کنیم تا صنایع بتوانند در این شرایط رکود اقتصادی، فروش خود را افزایش دهند.
 
سارا شفیعی دبیر اجرایی کنگره نیز با اشاره به اینکه نخستین کنگره و نمایشگاه صنعت و بازارسازهای نوین ۱۵ تا ۱۸ اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: این کنگره به صورت بین‌المللی و با حضور فعالانی از صنایع کشورهای همسایه و همچنین کشورهای اروپایی به صورت مجازی و حضوری برپا خواهد شد.
 
شروین مسگرها دبیر کنگره خاطرنشان کرد: این کنگره با حمایت وزارت خانه های صنعت، معدن و تجارت، وزارت علوم، وزارت امور خارجه، اتاق بازرگانی ایران و همچنین دانشگاه های علوم پزشکی ،شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان هایی مانند سازمان محیط زیست وتوسط دانشگاه جامع علمی کاربردی انفورماتیک ایران در جزیره کیش برگزار می شود.
 
مرتضی اسلام زاده عضو شورای عالی کنگره و نمایشگاه بین المللی صنعت وبازارسازهای نوین، دستاورد این کنگره را توسعه و رونق تولید، جهش صادرات دانسته و نتیجه آنرا گامی موثر در تبدیل علم به ثروت با اثربخشی ارتباط صنعت و دانشگاه عنوان کردند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.