اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

September 15, 2021
15:12 چهارشنبه، 24ام شهریورماه 1400
کد خبر: 128537

فرمانده بسیج: دوران بزن در رویی در فضای مجازی به پایان رسیده است

 
رییس سازمان بسیج مستضعفین، بسیج را مظهر تحقق مردم سالاری اسلامی خواند و گفت: بسیج یک تعریف گسترده و عمیق بر اساس اندیشه امامان انقلاب اسلامی دارد.
رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر این که دوران بزن در رویی در فضای مجازی به پایان رسیده است، گفت: برنامه‌ریزی های متنوعی در سازماندهی فضای مجازی صورت گرفته که دو قرارگاه تعلیم و تربیت و روشنگری و هدایت سیاسی به این برنامه‌ریزی‌ها اختصاص یافته اند.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج، یازدهمین همایش سراسری هادیان سیاسی نیرو های مسلح با حضور سردار غلامرضا سلیمانی در یازدهمین همایش سراسری هادیان نیروهای مسلح که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد،  با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب سرآغاز پیروزی های بزرگ و مقاومت پیروزی ملت ایران در مرحله دفاعی است،گفت: ما در مرحله دفاعی به بازدارندگی رسیده ایم. گام اول که پیروزی نظام اسلامی بود، یک الگوی دریافت شده از غرب یا سایر دنیا نیست بلکه، یک الگوی کاملا برآمده از اسلام ناب بوده که از اندیشه‌های امام (ه) خلق شد. ملت ایران هم این الگو را پذیرفت و برای آن جان‌فشانی کرد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر این که اگر دولت اسلامی محقق نشود شکل گیری جامعه اسلامی دور از دسترس است، تصریح کرد: بسیج به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی که ذیل رهبری قرار دارد رسالت خودش را این گونه تشخیص داد که تحقق بیانیه گام دوم یکی از رسالت‌های اصلی بسیج است. به همین منظور یک سند راهبردی ده ساله تهیه و به رهبر معظم انقلاب پیشنهاد داده شد که ایشان این سند را تصویب کردند.
 
سردار سلیمانی تمرکز این سند را در راستای تحقق تمامی جنبه‌های مردم سالاری اسلامی عنوان کرد و افزود: این سند نخستین سند راهبردی در کشور است که بر اساس بیانیه گام دوم بوده و به تصویب مقام معظم رهبری رسیده است.
 
وی از تربیت هشت میلیون جوان مومن انقلابی پای کار طبق این سند خبرداد و گفت: راهبرد دوم این طرح نقش آفرینی مردم پایه است. ما مردم سالاری اسلامی را بر سه قاعده شرکت در انتخابات و انتخاب مسئولین، نقش آفرینی گسترده در زمینه‌ها و نظارت مردمی تصور می کنیم.
 
به گفته رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حدود ده قرارگاه برای پیگیری نقش آفرینی مردم و تربیت هشت میلیون جوان انقلابی مومن و پای کار اختصاص داده شده است.
 
وی با بیان این که بسیج لکوموتیو قطار ملت ایران است، تاکید کرد: این امر باعث می شود که سی و پنج میلیون نفر از مردم به میدان نقش آفرینی بیایند و ضمن نقش آفرینی نظارت هم داشته باشند.
 
سردار سلیمانی راهبرد بعدی بسیج را مقاومت مردم پایه خواند و افزود: مقاومت مردمی و امنیت مردم پایه یک مکتب اعتلا یافته است که امروز نسخه های این مکتب به کشورهای دیگر هم القا شده است.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین، بسیج را مظهر تحقق مردم سالاری اسلامی خواند و گفت: بسیج یک تعریف گسترده و عمیق بر اساس اندیشه امامان انقلاب اسلامی دارد.
 
وی با بیان این که بسیج به دنبال تحقق همه جنبه‌های مردم سالاری اسلامی است، اضافه کرد: نهضت کمک های مومنانه یکی از نرم افزارهای نظام اسلامی بود که پیاده شد و بسیج هم میدان داری کرد که این نهضت تبدیل به یک سنت شد.
 
سردار سلیمانی ادامه داد: نقشه  راه پنج ساله محرومیت زدایی در حال اجرا است.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که امروز می توانیم به جرات بگوییم که دوران بزن در رویی در فضای مجازی به پایان رسیده است گفت: برنامه ریزی های بسیار متنوعی در مسیر تحقق اقدامات بسیج، نظیر سازماندهی فضای مجازی صورت گرفته که دو قرارگاه تعلیم و تربیت و روشنگری و هدایت سیاسی به این برنامه ریزی ها اختصاص یافته اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.