سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

September 17, 2021
13:15 جمعه، 26ام شهریورماه 1400
کد خبر: 128558

آفیس 2021 سیزده مهر عرضه می‌شود

 
شرکت "مایکروسافت" اعلام کرد که "آفیس 2021" همزمان با عرضه "ویندوز 11" در تاریخ 5 اکتبر مقارن با 13 مهر ماه 1400 در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
 
به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، شرکت "مایکروسافت" نسخه مصرفی جدید مجموعه برنامه‌های کاربردی خود موسوم به "آفیس 2021"(Office 2021) را در تاریخ 5 اکتبر2021 مصادف با 13 مهر 1400 عرضه می‌کند. این همان روزی است که این شرکت "ویندوز 11" را در دسترس قرار می‌دهد.
 
 
"آفیس 2021" را نیز مانند نسخه قبلی آن یعنی "آفیس 2019" با یک بار خرید می‌توان هم در سیستم عامل ویندوز و هم سیستم عامل macOS در اختیار داشت. این امکان برای افرادی است که نمی‌خواهند اشتراک "مایکروسافت 365" بپردازند.
 
مایکروسافت وعده داده است که به زودی جزئیات بیشتری را در مورد "آفیس 2021" به اشتراک بگذارد، اما تاکنون بر اساس گزارش "تام وارن" از خبرگزاری "The Verge" می‌دانیم که این نسخه دارای بسیاری از پیشرفت‌های مشابه در "Office LTSC" است که نرم افزاری است که این شرکت امروز برای مشتریان سازمانی خود که به فضای ابری(Cloud) دسترسی ندارند، منتشر کرده است.
 
در میان همه پیشرفت‌های جدید، ویژگی‌های دسترسی و پشتیبانی از حالت تاریک به "آفیس 2021" اضافه شده است. ما همچنین از اطلاعیه قبلی می‌دانیم که "مایکروسافت" قصد دارد از این نرم افزار به مدت حداقل پنج سال پشتیبانی کند و این نرم افزار با هر دو سیستم عامل 32 و 64 بیتی کار می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.