اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

September 22, 2021
8:48 چهارشنبه، 31ام شهریورماه 1400
کد خبر: 128733

اعضای کمیسیون اینترنت و انتقال داده نظام صنفی رایانه‌ای انتخاب شدند

در دومین روز از برگزاری انتخابات کمیسیون‌های سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، در اولین نوبت عصر روز گذشته، انتخابات کمیسیون اینترنت و انتقال داده برگزار شد و طی آن اعضای این کمیسیون‌ مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، در نوبت اول عصر امروز، سه‌شنبه 30 شهریور ماه، انتخابات کمیسیون اینترنت و انتقال داده به ریاست دبیر سازمان و با حضور بازرسان، رئیس رسته‌ی سخت افزار و ارتباطات، مشاور سازمان، نماینده شرکت ققنوس به‌عنوان مجری سامانه آنلاین انتخابات و سایر عوامل اجرایی به صورت برخط برگزار و پس از آن شمارش آراء انجام شد.

اسامی اعضای کمیسیون اینترنت و انتقال داده سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به این شرح است:

بخش شرکت‌ها:

محمدعلی یوسفی‌زاده: 20 رأی

محمدرضا کریمی: 19 رأی

آرش صادقی: 18 رأی

احمد نخجوانی: 18 رأی

محمد اسمی: 17 رأی

مسعود بمانی‌پور: 17 رأی

علی توسلی: 16 رأی

علی ذاکر: 16 رأی

مجید فتاحی‌اردکانی: 16 رأی

عبدالحسین بیدآبادی: 15 رأی

رضا ریاحی: 15 رأی

سیدمحمدعلی شریفی‌الحسینی: 15 رأی

اکبر عظیمی: 15 رأی

آرش کریم‌بیگی‌داریان: 14 رأی

مهدی تکلو: 12 رأی

علیرضا شاه‌محمدی: 12 رأی

حمید فروزنده: 12 رأی

مجید سربادانی‌تفرشی: 11 رأی

علی مرشدسلوک: 11 رأی

محسن مالکی: 10 رأی

علی رحمان‌پور: 9 رأی

صابر فیضی: 8 رأی

سیدجهانگیر آقازاده: 8 رأی

نیما باهری: 7 رأی

رضا توکلی‌راد: 7 رأی

کامران بیگلری: 6 رأی

جواد حجتی: 6 رأی

حسین صمدی: 6 رأی

مجید عیسی‌لو: 6 رأی

حسین توکلی: 5 رأی

داوود دلاور: 5 رأی

پیمان سلطانی: 3 رأی

بخش اشخاص حقیقی:

نیما ریاضی: 2 رأی

محمدرضا آئینی: 1 رأی

سیدسپهر پورمرعشی: 1 رأی

حسین فیروزدر: 1 رأی

امین نصرتی: 1 رأی

گفتنی است اعضای کمیسیون کمیسیون اینترنت و انتقال داده از دو شاخه‌ی شرکت‌ها و اشخاص حقیقی تشکیل می‌شوند، بنابراین براساس آیین‌نامه‌ی تشکیل و فعالیت کمیسیون‌ها 32 نفر از شاخه‌ی شرکت‌ها و دو نفر از شاخه‌ی اشخاص حقیقی که به ترتیب بیشترین آراء را کسب کرده باشند، انتخاب خواهند شد.

با توجه به مساوی بودن تعداد آرای چهار نفر از اشخاص حقیقی، اسامی هر چهار نفر در اعلام نتایج اولیه ذکر شده است. انتخاب نفر دوم اشخاص حقیقی با تصمیم کمیته راهبری کمیسیون از بین چهار نفری که دارای رای مساوی هستند انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است این فهرست نتیجه‌ی اولیه‌ی انتخابات است و براساس بند سه ماده‌ی چهار آیین‌نامه‌ی تشکیل و فعالیت کمیسیون‌ها، عضویت قطعی منتخبان منوط به تصویب نهایی در کمیته راهبری رسته‌ی مربوطه خواهد بود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.