اپراتورها

تلفن همراه

September 22, 2021
10:51 چهارشنبه، 31ام شهریورماه 1400
کد خبر: 128734

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران: نسبت به پرداخت مطالبات قانونی شاغلین و بازنشستگان متعهد هستیم

محمودزاده، رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در دیدار با نمایندگان تشکل های کارکنان و انجمن های صنفی و کانون های بازنشستگی مجموعه مخابرات، ضمن تصدیق دغدغه های به حق کارکنان و بازنشستگان اظهار داشت: علی رغم تمام مشکلات انباشته در حوزه های کلان اقتصادی و حوزه ارتباطات و تورم بی اندازه به همراه افزایش نیافتن تعرفه تلفن به عنوان خدمت پایه ای مخابرات، بر خود تکلیف می دانیم آن میزان از مطالبات کارکنان و بازنشستگان را که مطابق جلسات و مصوبات قبلی مشخص و تبیین شده، در اسرع وقت پرداخت کنیم.
 
 
 
save.PNG
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر محمودزاده در این نشست که پیش از ظهر امروز سه شنبه 30 شهریورماه 1400 با حضور دکتر فرقانی معاون سرمایه انسانی شرکت، مهندس بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل و نمایندگان انجمن صنفی مخابرات تهران، شوراهای صنفی، نمایندگان کانون های بازنشستگی و تشکل های کارگری مخابرات برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات تمام تلاشگران عرصه مخابرات که در طی نسل ها این مجموعه عظیم را بنا نهاده اند، گفت: شرکت مخابرات ایران موظف به پرداخت مطالبات به حق کارکنان و بازنشستگان در اسرع وقت می باشد.
 
وی افزود: میزان فعالیتی که در دوره فعلی مدیریتی برای تحقق رضایتمندی کارکنان و بازنشستگان به انحاء مختلف صورت پذیرفته، نشانگر توجه مدیران به اهمیت این بخش است، البته منکر نارسایی ها و نقص هایی که بیشتر از یک دهه بر دوش مجموعه سنگینی می کند، نیستیم و در عین حال تمام تلاش خود را به شکل های مختلف اعم از تلاش برای منطقی شدن تعرفه ها، دریافت لاوصولی ها و مطالبات سنواتی از شرکت ها و سازمان ها و همچنین بهبود شیوه های درآمدزایی شرکت بنا نهاده ایم تا علاوه بر توسعه و پیشرفت شرکت مخابرات به عنوان یک نهاد خدمت رسان عمومی، مطالبات باقی مانده و به حق کارکنان را نیز پرداخت کنیم.
 
در ادامه این نشست ، نمایندگان بخش های مختلف در شوراهای صنفی کارکنان و کانون های بازنشستگی ،  به صورت مشروح نقطه نظرات خود با نگاهی دلسوزانه و با احاطه مناسب بر مسائل و مشکلات و در عین حال فرصت های رو به جلوی  پیشرفت شرکت با ریاست هیات مدیره در میان گذاشته و  در ضمن آن، خواستار توجه بیش از پیش به پرداخت مطالبات کارکنان و بازنشستگان به خصوص با توجه به تورم موجود در بخش های کالا و خدمات و تامین هزینه های خانوار شدند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.