تجارت الکترونیک

رگولاتوری

فناوری اطلاعات

September 22, 2021
17:27 چهارشنبه، 31ام شهریورماه 1400
کد خبر: 128769

دفاتر پیشخوان بایستی اطلاعات خود را بروز رسانی کنند

 
مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری اعلام کرد: با توجه به آغاز ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰، دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی ظرف مدت ۲۰ روز می‌توانند با مراجعه به آدرسhttps://geps.cra.ir اطلاعات اولیه دفتر خود را مشاهده و درصورت نیاز اطلاعات خود را تکمیل و بروز رسانی کنند.
به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شهرام حی شاد، گفت: بخش عمده ارزیابی شاخص‌های رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان دولت، براساس اطلاعات اولیه ثبت شده توسط دارندگان پروانه در سامانه جامع ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر انجام می‌شود و نتایج ارزیابی سال ۱۳۹۹ نشان می‌دهد که برخی اطلاعات اولیه ثبت شده توسط دارندگان پروانه در این سامانه اشکال دارد، بر همین اساس رگولاتوری برای ایجاد شرایط یکسان و عادلانه برای تمام دفاتر پیشخوان، از ابتدای مهر سال جاری امکان به روزرسانی اطلاعات در سامانه را برای دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: برای ارزیابی عملکرد شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ دفاتر پیشخوان، دارندگان پروانه، می‌توانند با کد ملی خود به عنوان نام کاربری و رمز عبور وارد سامانه شوند. در صورتیکه دارنده پروانه، نام کاربری و رمز عبور خود را هنگام ثبت‌نام تغییر داده باشد، باید نام کاربری و رمز عبور جدید را وارد کنند.
حی شاد، با اشاره به تدوین دستورالعمل اجرایی سامانه جامع ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت، گفت: این دستورالعمل با هدف تسریع در اجرای فرآیندهای ارزیابی و رتبه‌بندی تدوین و بر روی پورتال رگولاتوری، بارگذاری شده است و دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان در صورتیکه بعد از مطالعه این دستورالعمل با مشکل فنی در تکمیل اطلاعات خود مواجه شدند، می‌توانند با شماره ۸۹۶۶۲۹۱۲ تماس گرفته و مشکل خود را رفع کنند.
برای مشاهده دستورالعمل اجرایی سامانه جامع ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت اینجا را کلیک کنید.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.