اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

September 25, 2021
16:42 شنبه، 3ام مهرماه 1400
کد خبر: 128835

امکانات تازه توئیتر برای محدودکردن پاسخ‌های توهین آمیز

 
توئیتر در تلاش است امکانات تازه ای در اختیار کاربران قرار دهد تا آنها پاسخ‌های زننده و نامناسب به پست‌ها و توئیت های خود را به سادگی محدود کنند.
 
 به نقل از انگجت، با امکانات جدید توئیتر کاربران خواهند توانست پاسخ‌های نامناسب به پیام‌های خود را فیلتر کنند یا به طور کلی حساب‌های کاربری فحاش را محدود کنند تا آنها قادر به ارسال پیام‌های زننده نباشند.
 
به گفته پائولا بارکانته طراح ارشد محصولات توئیتر این قابلیت‌ها بعد از بررسی و دریافت بازخوردهای مناسب از کاربران به توئیتر اضافه خواهند شد. به گفته وی توئیتر از کاربران خواهد پرسید آیا علاقه‌ای به فعال شدن این فیلترها برای شناسایی پاسخ‌های نامناسب به توئیت های خود دارند یا خیر و در صورت محدود شدن حساب‌های کاربری نامناسب، کاربران بی ادب و توهین کننده با استفاده از الگوهای توئیتر شناسایی و محدود می‌شوند.
 
با توجه به خودکار بودن این خدمات، ممکن است در آغاز دقت آنها کافی نباشد و حتی برخی واکنش‌ها و پاسخ‌های مؤدبانه و بدون مشکل هم فیلتر شوند.
 
از همین رو توئیتر به کاربران امکان می‌دهد پاسخ‌های انتخاب شده برای فیلتر شدن و همین طور حساب‌های محدودشده را مرور کرده و در صورت تمایل آنها را حذف نکنند. قرار است جزئیات بیشتر در مورد این خدمات در زمان عرضه آنها اعلام شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.