اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

September 26, 2021
11:27 یکشنبه، 4ام مهرماه 1400
کد خبر: 128846

زارع پور در مراسم خاطره های دفاع مقدس: باید حافظ استقلال کشور در فضای مجازی باشیم


 
وزیر ارتباطات رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های دفاع مقدس را سرمایه‌ای ارزشمند برای کشور عنوان کرد و گفت: ما به عنوان میدان‌دار و متولی فضای مجازی وظیفه داریم حافظ استقلال کشور در این فضا باشیم.
 
به گزارش وزارت ارتباطات، عیسی زارع‌پور در مراسم شب خاطره‌ها و گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در محل وزارت ارتباطات برگزار شد، رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های دفاع مقدس را سرمایه‌ای ارزشمند برای کشور عنوان کرد و با اشاره مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن، گفت: شهدا می‌توانند بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان باشند و شهدا سرمایه بزرگ معنوی برای کشور ما هستند.
 
وی افزود: ما به عنوان مسئولان کشور برای استفاده از این سرمایه کوتاهی کرده‌ایم و در این حوزه کمتر کار شده است.
 
وزیر ارتباطات با اشاره به مسئولیت خود در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: یک روز جوانان این کشور برای حفظ استقلال و امنیت ایران جان خود را بر کف گذاشتند و امروز نیز ما به عنوان میدان‌دار و متولی فضای مجازی وظیفه داریم حافظ استقلال کشور در این فضا باشیم و این فضا را در اختیار آموزه‌های ایرانی اسلامی و همچنین فرهنگ و اقتصاد خود قرار دهیم.
 
در ادامه این مراسم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اهدای لوح از تعدادی از خانواده‌های شهدای خانواده ارتباطات تقدیر کرد.
 
در مراسم شب خاطره شهدای دفاع مقدس که با حضور جمعی از مدیران و کارکنان وزارت ارتباطات و خانواده‌های آنها برگزار شد، سرداران صادقی و ناصحی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به ذکر خاطرات و رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس پرداختند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.