امنیت

اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

September 26, 2021
16:40 یکشنبه، 4ام مهرماه 1400
کد خبر: 128875

حقوق متخصصان امنیت سایبری در لوگزامبروگ بیشتر از همه شهرهای جهان است

گزارش جدید منتشر شده از سوی مرکز «تک‌شیلدر» چندین معیار را برای تعیین بهترین شهرها برای مشاغل مربوط به امنیت سایبری از جمله میانگین حقوق، در دسترس بودن شغل، هزینه‌های زندگی و همچنین مهارت‌های مورد نیاز برای سال 2021 میلادی را مورد تحلیل قرار داده است.
 
در این گزارش مشخص شد که از نظر تعداد فرصت‌های شغلی و به میانگین دستمزد تعیین شده واشنگتن دی‌.سی به عنوان بهترین شهر برای مشاغل مرتبط با امنیت سایبری محسوب می‌شود. در این میان سنگاپور بالاترین تعداد شغل برای متخصصان امنیت سایبری را در اختیار داشت و در بخش دیگر لوگزامبورگ بالاترین دستمزد را به متخصصان امنیت سایبری پرداخت کرد.
 
شاید چندان تعجب‌آور نباشد که واشنگتن دی.سی در رتبه نخست این لیست قرار گرفته است. این شهر که پایتخت آمریکا محسوب می‌شود مقر ادارات دولتی است که بسیاری از متخصصان امنیت سایبری را استخدام می‌کنند.
 
این شهر با کسب امتیاز 17.58 رتبه دوم را برای دسترسی به مشاغل برای افرادی که به دنبال کار در بخش امنیت سایبری هستند به خود اختصاص داده و میانگین حقوق پرداختی یک‌ساله برای متخصصان امنیت سایبری در این شهر 84 هزار و 628 پوند اعلام شده است. بنابراین یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی محسوب می‌شود که در این بخش به دنبال کار می‌گردند.
 
سنگاپور در این لیست رتبه دوم را در اختیار دارد. این شهر که در جنوب شرق آسیا واقع شده بالاترین تعداد شغل در بین تمام شهرهای مورد بررسی را دارا است. با این حال متوسط حقوق پرداختی سالانه در سنگاپور 55 هزار و 577 پوند اعلام شده است. میانگین هزینه زندگی در این شهر بسیار زیاد است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.