تجارت الکترونیک

سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

September 28, 2021
14:14 سه شنبه، 6ام مهرماه 1400
کد خبر: 128923

همکاری طراح سابق اپل با شرکت فراری

جانی آیو، طراح سابق اپل که چندی پیش به همراه مارک نیوسن، طراحی و دوست قدیمی خود شرکتی به نام LoveFrom را راه‌اندازی کرد، اخیرا با فراری و شرکت مادر آن یعنی Exor وارد همکاری شده است.
 
بر اساس این توافق، این دو طراح بزرگ قرار است روی پروژه‌های طراحی مرتبط با صنعت خودروسازی برای برند فراری و بررسی تجارت خودروهای لوکس کار کنند. شرکت LoveFrom پس از جدایی جانی آیو از اپل و آغاز فعالیت خود در سال ۲۰۱۹، به سرعت بر سر زبان‌ها افتاد و چندی پیش نیز با شرکت بزرگ Airbnb وارد همکاری شد.
 
هنوز جزییاتی در خصوص محصولاتی که قرار است LoveFrom برای این تولیدکننده خودروهای لوکس طراحی کند، منتشر نشده است. هلدینگ Exor در واکنش به این قرارداد عنوان کرد که حاصل این همکاری جدید، ترکیبی از عملکرد افسانه‌ای فراری و تجربه بالا و خلاقیت بی‌نظیر LoveFrom است که می‌تواند به خلق محصولات خارق‌العاده و تحول‌آفرین در جهان ختم شود.
 
نشریه فایننشال تایمز اما در گزارش خود مدعی شد که این در دل این همکاری، جانی آیو و شرکت تحت هدایت وی به تولید اولین خودروی الکتریکی فراری کمک خواهند کرد که قرار است در سال ۲۰۲۵ وارد فاز تولید شود.
 
فراری همچنین با یکی از مدیران ارشد فعلی اپل به نام ادی کو نیز همکاری نزدیکی دارد؛ وی در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره فراری در این شرکت فعالیت دارد.
 
جانی آیو و مارک نیوسن، ایده‌های متنوعی را در عرصه خودروهای مدرن دارند و باید دید که چگونه می‌توانند این افکار را در روی خودروهای الکتریکی نسل جدید پیاده کنند. همانند رویکردی که برای Airbnb در نظر گرفته شده، فراری و Exor نیز به طراحی‌های خاص آیو و نیوسن چشم دوخته‌اند تا بتوانند نگاه‌ها را به سمت خود جلب کنند.
 
این همکاری مشترک، می‌تواند در بالا بردن اعتبار و شهرت شرکت LoveFrom نیز تاثیرگذار باشد و آن را در جمع مجموعه شرکت‌های بزرگ طراحی در جهان جای دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.