تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

September 29, 2021
14:35 چهارشنبه، 7ام مهرماه 1400
کد خبر: 128967

انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی وبینار شفاف‌سازی دریافت ستاره‌های ای‌نماد برگزار می‌کند

 
انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی به دلیل مشکلات و سوالاتی که پیش از این فعالان این حوزه درباره ای‌نماد طرح کرده بودند، روز شنبه ۱۰ مهر وبیناری به منظور پاسخ به پرسش‌ها و ابهامات این موضوع برگزار خواهد کرد.
 
به گزارش انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران، با توجه به پرسش‌هایی که اعضای انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی (فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران) درباره فرآیندهای رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها در ردۀ تجارت الکترونیکی و دریافت ستاره‌های ۲ تا ۵ در نشان ای‌نماد داشته‌اند و همچنین در راستای تفاهم‌نامه‌ای که بین انجمن صنفی و مرکز رتبه‌بندی تجارت الکترونیک ایران انجام شده است وبیناری برگزار خواهد کرد.
 
در این وبینار «ایمان ناطقی»، مدیر مرکز رتبه‌بندی تجارت الکترونیکی به صورت اختصاصی به پرسش‌های اعضای انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی پاسخ خواهد داد و تلاش شده ابهامات دریافت ستاره ای‌نماد مورد بررسی قرار بگیرند.
 
تخفیف برای دریافت ستاره
این انجمن همچنین در اطلاعیه‌ای منتشر کرده از صاحبان کسب وکار و فعالان این حوز خواسته تا پیش از برگزاری وبینار هر سوالی درباره رتبه‌بندی و کسب ستاره‌های ۲ تا ۵ ای‌نماد را در فرمی که به صورت آنلاین ارائه شده ثبت کنند. از سویی دیگر در این اطلاعیه با اشاره تفاهمی که پیش از این انجام شده باری دیگر بر این موضوع تاکید شده است که اعضای انجمن می‌توانند فرآیندهای رتبه‌بندی را با تخفیف ۲۰ درصد انجام دهند.
 
بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی، در وبیناری که روز شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۰ برگزار خواهد شد، به پرسش‌های مطرح شده پاسخ داده می‌شود. همچنین در صورتی که علاقه‌مندان و فعالان این حوزه امکان حضور در وبینار را نداشته باشند، ویدئوی وبینار به نشانی ایمیل آنها ارسال خواهد شد. همچنین از علاقه‌مندان دعوت شده تا برای ثبت پرسش‌های خود تا ساعت ۱۸:۰۰ روز پنج‌شنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ به درگاه اعلام شده مراجعه کنند.
 
ستاره‌های ای‌نماد روشن می‌شوند
«ایمان ناطقی»، مسئول رتبه‌بندی تجارت الکترونیک سازمان مدیریت صنعتی چندی پیش در گفتگو با دیجیاتو درباره تغییر متولی رتبه‌بندی تجارت الکترونیک گفته بود: «طی سال‌های گذشته پیشنهادات مختلفی برای بحث رتبه‌بندی مطرح شد و عده‌ای معتقد بودند این موضوع باید توسط نهادی جدا از مرکز توسعه تجارت الکترونیک صورت پذیرد و عده‌ای نیز بخش خصوصی را گزینه مناسبی برای این امر می‌دانستند. در نهایت تفاهمی با سازمان مدیریت صنعتی مبنی بر پیاده‌سازی و اجرای رتبه‌بندی کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک صورت پذیرفت.»
 
حالا انتظار می‌رود در این وبینار روند روشن شدن ستاره‌های ای‌نماد به طور شفاف برای فعالان این حوزه تشریح و ابهامات موجود نیز رفع شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.