فناوری اطلاعات

دکتر ساینا از لوگوی جدید خود رونمایی کرد

 
استارتاپ «دکترساینا» در آستانه تولد ۵ سالگی،از لوگوی جدید خود رونمایی کرد.به گفته مدیران این استارتاپ قرار است این تغییر لوگو آغازی برای تغییرات بزرگ بعدی باشد.
 
به گزارش روابط عمومی دکتر ساینا،این استارتاپ از سال ۹۶ در زمینه مشاوره آنلاین پزشکی مشغول ارائه خدمات فعالیت خود را آغاز کرد. لوگوی پیشین دکترساینا ترکیبی از نبض و قلب روایت قلب سالم را در برداشت. در تغییرات جدید یک قلب سالم و یک پر در میان قلب به عنوان لوگوی جدید در نظر گرفته شده است. هدف از این لوگو، ارتباط سریع مخاطب با رابط  کاربری در یک مسیر است.
 
حسین مولوی، مدیر تیم مارکتینگ دکترساینا در رابطه با چرایی تغییر لوگوی دکتر ساینا پس از ۵ سال فعالیت گفت: «فعالیت‌های بازاریابی دکترساینا در ماه‌های اخیر شکل برونگراتری به خود گرفته است. با توجه به این موضوع تصمیم گرفتیم با یک هویت بصری واحد، در زمینه فعالیت‌های برندینیگی به صورت هدفمندانه‌تری گام برداریم. با توجه به اهدافی که داشتیم علاوه بر یکپارچه‌سازی عناصر بصری، نیاز به لوگویی داشتیم که به معنا و کارکرد دکتر ساینا نزدیک‌تر باشد.»
 
او در خصوص علت استفاده از ترکیب پر و قلب در لوگوی جدید این‌گونه توضیح می‌دهد: «ساینا اسم دوم سیمرغ درمانگر افسانه‌ای شاهنامه است. در روایات شاهنامه، سیمرغ درمانگری بود که با اهدای ۳ پر به زال از او می‌خواهد در زمان نیاز با آتش زدن هر پر سیمرغ از او کمک بطلبد. درمانگری سیمرغ در داستان‌های اساطیری ما، جایگاه ویژه‌ای دارد. با توجه به این موضوع که ما نیز در زمینه سلامتی فعالیت داریم و در انتخاب اسم هم نیم نگاهی به سیمرغ و نام دومش یعنی ساینا داشتیم، به این نتیجه رسیدیم تا به همان سرعت آتش زدن پر سیمرغ می‌توانیم به افراد کمک کنیم. با توجه به تمام این موارد همه اعضای تیم روی لوگوی جدید به توافق رسیدیم.»

​​